Little Miss Perfect strikes again

Sista dagen på prao är nu avklarad. En vecka förskola, en vecka café. Då det visar sig att jag har väldigt lätt att bli rastlös och även är rätt pedantisk var caféet ett mycket mer passande prao för mig... 5 timmar per dag av hårt arbete, but hey. Det var faktiskt kul! De övriga två arbetarna (väldigt litet café, ja.) verkade nöjda med mig och chefen bad mig om mitt telefonnummer, för att kunna kontakta mig om han behövde hjälp någon helg. WOHO! Det får han väldigt gärna behöva.

Prioriteter för resten av dagen blir att läsa om olika skolor.. jag har en eftermiddag på mig att välja ut några stycken jag är intresserad av. Oh, the stress. Jag hoppas ni får alla en fin eftermiddag.


Kommentarer
Mr. Random! skrev:

Heeeeej!

2011-11-29 | 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0