Dagens låt

Visst är de bra? ♥
Mustasch, Double Nature


Almost beliving this was not pretend

Jag kan fortfarnde inte glömma.
</3  


2009

Hey
Bara för att imorgon är det den sista dagen av året 2009,så tänkte jag tbx lite på det här året... 
Tycker tt det har förändrats mkt de senaste 12 månaderna ;) De som känner mig håller nog med om
att jag har förändrats rätt mkt? Och inte bara jag. Men jag tycker iaf att det var ett okej år. Det har 
ju varit rätt mkt tårar och sånt, men som sagt, det var en blandning ;)

Nu ser man bara fram emot nästa år! Har ni skrivit era nyårslöften än? Det har jag! 
Men de är väldigt, väldigt privata ;) Och jag hopps jag klarar av att hålla dem xP


Don't you know, love could kill anyone? *Oh, yes, you bet I do*

Älskar den här låten.
Stronger than Jesus - A camp


Ris-mysterium

Heej!♥
Jag skulle ju shoppa idag, vilket jag gjorde oxå och blev himla nöjd ;D Handlade allt på H&M och jag köpte ett skrikrosa spetslinne, en svart kort kjol, skrik rosa leggins *yey!*, kontaktpuder och ett guldigt hårband. Satte ihop det till en fin liten outfit som jag ska ha på mig imorgon. Nyår är det ju då! Jag ska fira med Tessie hemma hos henne i Bålsta!♥ Jusste, syn grejen gick oxå bra, fast snubben skrämde mig som fan, han sa typ ngt om att bli blind i framtiden, men typ efter ett jävla tag förklara han att det kommer inte hända mig x) Fan, va rädd jag blec iaf, hehe... Och jag behövde nya vänsteröga - linser, bara för att det är "jävligt nödvändligt" at jag  ser 5% bättre i mörkret med ena ögat! Haha, antar att han vet bäst... ;) När jag kom hem åt jag ris och sallad (typ det jag har ätit te lunch de senaste tre- fyra dagarna) och det hände ngt jätte mysko! o.O Jag fick inge ris ngnstans, bara på mina jeans! Därnere vid vaderna oxå! hur fan kom det dit, haha? Och det var riktigt mkt skit oxå x) Hehe.

Hur ska ni fira nyår då?
Puzz


Humlor & sånt x)

Godmorgon!
Eller nåt. För mig är det morgon iaf. Jag drömde en skitläskig dröm inatt, hehe. Jag satt vid ett runt bord ngnstans, jag tror att Ellinor och Tessie också var med. Sen kom en humla som tydligen skulle vara tam. Den liksom flög runt litegrann och var nästan gullig. Sen fick den damp och flög rakt mot mig och jag blev skiträdd och börja skrika, sen vaknade jag av att jag skrek x) Haha, tydligen högre än jag trodde, jag skrämde min syster oxå. Hihi.
Nu ska jag aldelles, aldelles snart dra till Jakan med min mamma för att göra en jävla synundersökning -.-' Jag har nämligen linser och då mådte jag kolla synen en gång/halvår. Det är inte jobiigt, men dyrt och skittråkigt xP Och extremt onödigt, för min syn blir alltid -0,5 sämre exakt varje gång man kollar x) Snart är jag blind, fan.
Men efteråt ska jag shoppa ngt så jag blir lite gladare ;D Funderar på att köpa turkosa leggins, haha. Vi får se xD
Puzz ♥

Ps. P¨å min förra blogg så tyckte en liten del av mina väldigt få läsare att jag la ut lite för många låtar. Och jag fortsätter med det på den här xD Sorry!

Sweet dreams, Marilyn Manson
Asbra låt, fan vad jag älskar den x) Kanske lite annotlunda, men ändå bäst? xDEnjoy ♥


Välkommen till min nya blogg!

Hej!
Det här är typ... min femhundrade blogg? Den förra hade jag nog bara i ngn vecka xD Vet inte vrf jag ändrar så ofta, det blir bara så x) Aja, jag skippar presentationen, för ni kan läsa det viktigaste i min profil x)
Hoppas ni följer min blogg!♥

Ps: Håller på och fixar lite med designen, den är 100% opersonlig just nu, men det ska jag ändra på x) puzz


RSS 2.0