Angemänt.

Hej jag heter Joanna och jag vill hälsa följande.
Fuck you.
And you.
And you.
And you.
And you.
And you.
And you.
And you.
And you.

Tack för mig


Synes denna rubrik?

Hey, visst vill ni veta ännu mer om mig? Klart ni gör.
Btw, i lördags var den bästa dagen i mitt liv. Så ni vet.
Och idag åkte jag pulka och gjorde snögubbar med Jessica :D azzum!
Rajt.

OM JUST DIG

 


FULLSTÄNDIGT NAMN: Joanna Ewa Malinska
FÖDD: 8juli 1996
LÄNGD: något över 160 antar jag...
BOR: Kallhäll yes.
SMEKNAMN: Eh...vissa kallade mig Jojjo ett tag..men det var fult hehe.
INTRESSEN: Well. Självfallet musik på alla sätt. And my dear friends of course. damn I'm boring :(
SKOLA: Engelska.

 

 

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON: Antar det.
ÅNGRAT NÅGOT: Det tror jag inte.
LJUGIT: Yesyes,
SVIKIT NÅGON: Nae.
KÄNNT DIG SÄMST: Ohja.
GRÅTIT: Inte vad jag kommer ihåg.

SKRATTAT: Jaa :D
VARIT SJUK: Right now >.<
VARIT UTOMLANDS: Na.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: INte som jag inte könde nej... eller va.

 

 

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: Lagom x)
SKRATTAR DU OFTA: Ohja!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Irriterad nog (:
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Allt bättre.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Haha. Ja. 
HAR DU HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Kinda sort of yes.


KÄRLEK

 

BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Haha. Jag blir antligen kär vid första ögonkastet eller inte alls. Så att säga >.<
ÄR DU KÄR: Hell yes.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: We all die, but memories lives on. So yes.
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Man kan nog annars läsa två rader upp men jahaja nähä -.-'
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Antar väl det.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ohyes :D
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Långa, svarthåriga, bleka, med awesome glasögon, stora ögon, gullegull röst, som gillar att hitta jackor, med greatgreatgreat klädstil *ojojo vem beskriver jag nu xD*
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: Söt nog. Eller bad guy het.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Monster lång.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Svart ;D

 


UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: Fan vet jag.
ÖGONFÄRG: Bajsbrun (y)

LÅNGT ELLER KORT HÅR: Kort :3
SNYGG ELLER FUL: Let's call it... njao.
NÖJD ÖVER MED DIG OCH DITT UTSEENDE: Depends xD
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Haha jofan. But that's a no.
LÅNGA NAGLAR: Haha avbitna helt typ xD
SMINKAR DU DEJ: Ja : $
ÄR DU INTE VACKER UTAN SMINK: håhå. fulful.


Den här rubriken är kanske cp

DAGENS VILL HA: Allla jävla läxor klara. Please.
DAGENS KLÄDSEL: Porrkjol *host där* nåt linne och tjocktröja. Simple (y)
DAGENS FRISYR: Yeah. I do have many options there, yes.
DAGENS LÅT: Haha Four seasons av Antonio Vivaldi. Om man nu kan kalla det en låt xD
DAGENS PLANER: Die. Och sova.
DAGENS SAKNAD:Hmm...Let me think....
...........................
...........................
No fucking idea. I'll go for cupcakes.
DAGENS DUMMASTE: Att alla mina rubriker ser ut som skrivna av ett ADHD. Hur blev det så undrar jag nu?
DAGENS MISSLYCKANDE: Skulle plugga sönder idag.. gick åt helvete!
DAGENS DROG: Datan. Tyvärr. Once again you tricked me to love you. Bastard.
DAGENS KÖP: Nothing. Acctualy.
DAGENS GODIS: Lösgodis :D
DAGENS HUMÖR: Aw, you know me :D I'm always pissed!
DAGENS CITAT: Vi gifter oss, för jag tappa fjärrkontrollen och pallar inte ta upp XD

Idag har min mamma haft en gäst. När jag blir stor ska jag bli som henne :D Jätteball är hon! Så har jag städat en massa i mitt rum, möblerat om helt, för det har jag inte gjort på månader, och jag blir crazy om det ser likadant ut för länge :( Och nu blev det awesome! fast jag ska slänga en hylla. Håhå bus.

What you missed

x Min syster fyllde år. Vi köpte tårta med en liten marsipan pirat. Det var fint.
x Jag såg Oliver and company och blev förälskad i denna låt :D


x Jessica den vackra fyllde äntligen 14 (y)
x Jag är fortfarande sjuk. Äh.
x Jag och Jessica gick till H&M vilket resulterade i att jag tappade min jacka och jag hörde mitt livskärleks (H&M-killens) röst igen och han hölli min jacka :D Den riskaeras att missbrukas från och med nu :D
x Idag pluggade jag och Ellinor M efter skolan, vi fikade på Lidl för våra bus eller godis pengar också ;D Azzum!


Sjukjävlahelvete.

Hey people.
Det var länge sen :) Lite snabbt, bara för att det bhövs, så säger jag bara att mitt höstlov har varit ack, så kul! Både i Dalarna, och dagarna innan. Mycket mycket kuligt lov. Enda nackdelen är att jag blev sjuk, stark människa som jag är gick jag till skolan både måndag och tisdag (säkert smittat några också heheh) men idag sket jag i det. Önskar jag hade gjort det igår också. Igår var det en jävligt onödig dag, jag råkade trampa på en A-brunn, min dag blev skit, i slutet av dagen hade alla lyckas att göra mig så pissed att jag ville spränga någon, men jag blev lite sjukare istället x)Aja, ska ta det lugnt idag iaf. Yeah... och bli frisk någon gång förhoppningsvis. Nej nu jävlar ska jag duscha eller nåt. Have a good day sir.


Dalarna :D

Hej människor!
Lite snabbt, så ska jag iväg till Ellinors stuga i Dalarna med henne, är väl kul :) Vi kommer stanna där resten av lovet, och det blir nog sjukt jävla kul :D Så ni vet var jag är iallafall...
(L)


RSS 2.0