Shopping

Hey!
Nu vet jag inte om förra inlägget (oh la la porr!) är med på allas datorer när ni spanar in min blogg, för det krångöar och jag "palla inte bry mig". Iaf så stod det att jag skulle hänga med några i Jakan idag, men det blir en annan dag ;) Idag var jag och shoppade med mor och syster istället. Vi skulle köpa bl.a. skor, vilket är min värsta mardröm (alltså att shoppa skor med mor) och vi lyckades inte heller köpa ngt ;D Men jag köpte iaf en mascara som vibbrierar, vilket jag tycker är asacoolt xD Låter gör den oxå. Jävligt kul! Sen en bamse läppbalsam! Awesome xD Plus en massa sweets. Gah, va najs.


Porr ohlalala

Hellu!
Fy fan vad roligt jag och Jessica hade idag ;) Vi gick på en jävligt lång promenad, som sluitade typ där jag var igår, och jag hade på mig sneakers *heter det väl?* och när vi gick på sjön så skjänk man i sörjan hela tiden, för isen håller på och smälter xD Lite kallt var det, men ändå kul!När vi kom hem åt vi lite McDonald's mat & O'boy *men inte samtidigt, det skulle inte va ngt bra..* och hade det så trevligt så :D

Nu har familjen min, förrutom mig då, lite lördagsmys eller vad man ska kalla det med en lite sexiskt film. Min mamma är jävligt känslig för tt jag eller Julia ska ens veta vad sex är, men pliiiiiiiiiiiiiiis, ja e juzz träätton år? ;)
Menmen, jag kanske får vara med och kolla ändå ;) Och imorrn, ifall My kryar på sig och ngn lyckas få tag på Mikael, ska de två, jag och Pontus vara i Jakan imorrn. Ytterst mysigt. Ha en finfin lördag nu :D


Nu jävlar är det vår.

Hey there!
Ni som har varit hemma hos mig vet att jag har fyra posters på Patinsson där. Eller hade, för nu har de tagits ner!
Så tomt utan dem ;) Haha, varför skriver jag det här egentligen?

Förresten, jag tror att det börjar verkligen bli vår! Jag gick ut i ett par timmar igår och efter att jag skjönk ner i snön ända till midjan, så såg jag en liten bit av marken! OMFG! säger ni nu, va? ;) Och sen gick jag till starnden för att.. vette fan. Efter ett tag märkte jag att jag gick på själva sjön... och sen började jag skjunka i en jävla sörja, för det hade börjat smälta! Yey, nu är det vår, tänkte jag. Sen fick jag panik ;)

Nu har jag iaf planer för idag! Jessica ska komma hit och så ska vi bränna upp huset eller annat bus. Tralala.


Städa städa

Idag är jag uppe förjävligt tidigt! Har redan städat rummet, för det behövdes verkligen. Tyckte min mamma iaf, jag trivdes rätt bra... Men hey, vad gör man inte för att göra sin mamma glad *host fåmånadspeng host*? Nu kan jag iaf se golvet på mitt rum. Det är en fin golv det, har glömt hur den såg ut ;) Plus att jag har sopat bort en massa hårstrån som låg på bordet som jag brukar klippa lugggen vis. För det var faktiskt rätt äckligt, såg ut som om ngn jävla hårig hund rullat runt där i en timme tills den fick kramp och drunka. I håret dårå.

Idag vill jag verkligen göra ngt kuligt, är på sån humör ya know :D Men har inga planer, vilket suger x) Men vi får se, visst?
Ofc! OFC!


Ojoj.

Förlåt för att jag knappt bloggade idag. Jg vet ju hur extremt mycket ni bryr er ;) ♥
Mår helt ärligt inte helt prima idag, jag är inte deprimerad eller sjuk eller något liknande,
jag mår bara jättekonstigt. Förvirrad var ordet! Även om det är jävligt tidigt, speciellt
för att vara en lördag, så ska jag nog lägga mig nu :D Så får vi se vad det blir för
en finfin dag imorrn ;) Vad säger ni? Jag säger Godnatt! ♥♥♥ Kisses!


Vi är alltid med dig. Alltid.




Hihihi

Goddagens!
Dagen har varit rätt fin, såhär såg det ut ungefär:
Engelska, Mr Bryant var lite dampig. Oftast brukar vi vara jättebra överens, snackar jag med Hektor, så äre honom han ska dampa på. Idag dampa han mer än valigt och jag fick byta plats -.-' Men bara för en dag. Men ändå.
På svenskan va det allmänt normalt, fast jag fick Mvg i provet ;D ngn som e förvånad? Nej, jusste.
Sen pluggade jag me Steph och Sara på lunchen.
Philip va jätteiriiterad på science, han tycker typ att jag är elak mot han öfr att jag lånar allt och skriver av hnm O.o Whatevva säger jag bara ;)
Sen bara matte och SO, inge spc där direkt. Förrutom att vi hade prov. PJUH att de e över säger jag bara.
Efter skolan skulle jag gå me Jessie te Jakan, men vi stanna vid en kulle av snö och roade oss genom att rappa skiten av oss på toppen av den xD Asnajs! S¨å donera jag en krona te skolan! trelivgt av mig! Sen kom typ Ramtin, Färnam, Viggo, ngn Daniel, Ellinor, My... lite folk! Så fortsatte vi roa oss! Misstolka inte! Men plörsligt fick Ellinor och My för sig att vara småbusiga och snodde våra väskor! Fy fan ♥

Nu slutar jag skriva innan ni ruttnar av att läsa O.o Mwahaha.


Overview

Det här hände idag, ungefär.

Jag blev lite ledsen på morgonen :(
Hanna spenderade tio minuter på att garva över att man kan heta Viggo och jag blev lite sur ;)
Jag fick reda på att jag har "runkarmar"
Hanna försökte ta reda på vem det var jag runkat av så att jag fick sånna
Det gick inge bra
Jag fick oxkså reda på att jag beter mig som en förbannad kattunge när ngn snor ngt från mig. Man tackar, Hektor.
Jag blev anklagad för att vara emo och skära mig inför aldelles för många.
Jag fick damp.
Jag tappade mitt hårband när jag blev kittlad xD
Jag blev dissad lite granna, men småflina ändå.
Jag tacklade skiten ur alla på gympan.
Yeah, right.
Jag lyckades tappa min gympaväska men några killar i min klass hittade den.
Mr Saphir tyckte att jag skulle vara väldigt gratefull. Elr hur det stavas.
Bussen var sen.
Jag lyckjades lista ut att Richard har två låtar av SOAD på sin spellista.
Men han trodde att Ebba Grön var en tjej. Eh? 

Det var det, ungefär. Pklus att vi hade lite föreställning i aulan. Najsigt!
Imorgon har jag ett prov om Grekerna och Romarna och jag vet inte ens riktigt
vad i helvete de e för skit, så jaaa - I guess I havce to plugga my ass off.
Äh.


Rubrik. Punkt.

Godmorgon!
Har ni saknat mig? Klart ni har! Som i helvete säkert.
Idag gick alla runt iu skolan med tjockisjackor och feta halsdukar! Jag gick runt med vantar!
Mys :) Askuligt var det i skuuulan förrutom det, fast halva klassen var borta på grund
av anledningar och vi var bara typ 15 i klassen xp asså halva klassen xP Och när vi hade
franska var vi bara fem stycken! Hihihihi. Efter skolan bakade jag och brände mjöl O.o
Kul!


Vem behöver läxor när man har en kam?

Dagens plugg då:

Science: Glosor Va fan, det kan man ju bara skriva av nån.
Engelska presentation Jag hinner sen O.o
Franska glosor Too bad, glömde boken i skolan
SO vafan, provet e ju på torsdag.

Jag spenderade heeeela dagen på att styla håret ;) *läs: TUPERA SÖNDER BABY!!!!!*
vette fan varför man ska göra det på kvällen *alltså om man inte har några sexiga planer*
Men kul bara, antar jag. En halvtimme mindre tupering på morgonen. Fast det syns knappt ändå,
tro inte att jag går runt med jävla afro, nejnej. Men för att mitt hår inte ska vara glansigt och
platt och uppenbart ganska nyklippt, så måste jag tupera sönder det ;) Och sen spraya som fan.
och sen sätta upp det i en tofs. Aww, jag bara love it ;)


Helvetes Sverige.

Jag hittar inga fucking ors för hur jävla kallt det är idag... Helt obeskrivligt. Tänker fan aldrig gå ut mer. Och det passar ju skitbra, har ju en jävla hög med läxor att göra. Som jag skulle börja med nu, snabbt som fan, om jag visste bättre. Men det gör jag inte, så jag sitter och geekar vid datan O.o Typiskt dåh. Idag var det en måndag som vilken som helst, lite småtråkig och sen lite smårolig. Ingenting speciellt, förutom att det var så helvets kallt. Fan, kan bara inte släppa det. Kommer drömma mardrömmar i typ en månad.


Puff.

Sorry guys att min typ-15-helt-onödiga-inlägg-per-dag uppdatering inte har funkat som det ska. Hade ingen blogglust idag :O Kan ni tänka sig? En liten bloggnörd som jag... Dagen till ära så skulle vi ha gäster här hemma idag, men de kom inte för att deras bil halka på isen, körde in i en lastbil som körde med *olyckligt nog* bensin, vilket var inte spc bra med tanke på att de krashade i en liten snorunge fjortis som just tände en cigarett...

Nejdå, jag skojar. Men deras bil gick sönder på vägen hit. Mwhaha. Så jag spenderade resten av dagen i my home sweet home och käkade tårta. Uh, jag borde nog gå på ngn diet. HAHAHA, som om jag har tid med sånt ;) Är ju fullt upptagen me att käka tårta all day. Rätt skön dag alltså. Inte världens roligaste, men ganska najs ändå :D Hur har er dag varit, kära fem stycken läsare? Puss på er.


Happyland

Det här är en ganska najs och kul låt av Amanda Jenssen ;D Hörde reklamen på Spotify för ett par dagar sen och fan va vi klickade, jag och låten x) Inte riktigt det jag brukar lyssna på kanske, men alla har väl rätt till lite variassion?
;)

Happyland, Amanda Jenssen


Eh?

Hellu ♥
Som Tessie brukar skriva, så är bloggen under renovering O.o Så ha tålamod,
gott folk! Snart är den asflashig och absolutelly pro. Totally.

Vill ni veta en hemlighet förresten? På natten, när ingen ser, då är jag jättesmart. Precis innan jag somnar kommer jag på de smartaste ideerna och frågorna. Oftast minns jag inte dem nästa morgon :( Men nu kom jag ihåg några! Och jag tänker vara genrös och dela med mig!

1. Kan man dö av att ett ljud är jättehögt? Och hur jävla fucking högt måste det vara då? Jag kanske har dödat ett par ljudallergiska grannar allready O.o

2. När man har en mardröm, då tar det en stund innan man fattar att det var en dröm och kommer över det... när det är en fin dröm, så fattar man direkt och blir jättebesviken! Va är det här?!

3. Det där med att kondomer är typ 90% säkert elr ngt... hur vet de det? Låter de några tusen par knulla med kondom och sen ser de hur många av kvinnorna som blev med barn? Eh?

Nu jävlar ska jag ha choklad. Bara för att jag vart så duktii! :D Typ.



Jakan ♥

Hej! ♥
Idag var jag i Jakan med Tessie, ramtin, Viggo och Färnam O.o Rätt kul var det faktiskt, lyckades t.o.m. putta in Tessie i en snöhög, vilket måste va fucking rekord ;D fast sen putta hon i mig i en snöhög så jag åkte ner typ två meter oxå. Skitkallt var det sen, men fan va kul egentligen ;) När jag kom hem var det ingen hemma, skitnajs! Så jag förvänta mig att jag skulle få lyssna på lite ashög musik på spotify, men nähä, nu funkar det inte, så jag är lite sur ;(
Har inte mkt mer att skriva... eller orkar inte, jag är jättetrött av ngn anledning.. vil bara kolla på teve och käka lite tjockis muffins... Yey!


Damn it.

Fan!
Har förjävligt tråkigt, alla här hemma har typ damp på mig och jag försöker få tag på Tessie, men hon svarar fucking inte!
Och jag har bara så jävla tråkigt O.o Arght! x)


Design design design

Tjululu!
Ser i ngn ändring i designen min? (a) Ofc you do! Men det är lite som är kvar att göra som den här texten t.ex.... gillar den inte så mkt, men hittar ingen jag gilllar heller -.-' Och headern ligger lite cp... men dock så tycker jag skitmkt om den!
Men nu ska jag nolifa lite och leka proffs designer. Oh, yeah.


Damp

Hey!
Kom precis hem från Tessie, spenderade typ en timme på att hon skulle låta mig dra därifrån -.-' Fy fan.
Men lite kul var det, måste jag erkänna ;D Hihihihihi ♥

Annars hände inte mkt mer idag, i skolan va det bara en massa kuk sugar lektioner + att jag blev skyldig Hetor 16 jävla kakor? Men sen snodde han mina nycklar så jag fick jaga han som en jävla femåring så jag nästan missa bussen, så vi e kvitt, don't ya think? Imorrn har jag inga planer, eller det kanske jag har, men nu ska jag kolla på lite dålig teve o käka chips ♥ Är lite trött, har varit ashyper hela dagen, fick funcking damp under dagen, satte på Ozzy Osbourn på högsta volym och sjöng sönder min hals O.o och stormade hela huset  mwahahahah....


HAHAHA.... ha?

David: Jag ska vara med I Junior VM!
Kristoffer: Okey, vilket lag?
David: Öööh...Brasilien, va fan trodde du? -.-'

HAHAHA x)

Torsdag O.o

Tjululu!
Idag spenderade jag hela dagen åt att garva sönder åt lite av allt, bl.a.
Att Hektor hade mjukisar och skjorta på sig (!)
Åh, så fittig jag är! Hahaha x) *Bara Ellie fattar typ*
Att jag hällde ett helt glas mjölk på Alexandra

Haha, svårt att förklara, men det var riktigt najs dag :D Efter skolan stack jag te centrum me Jessica, Ellie L, Ramtin. Viggo och Färnam var oxå där, men jag är lite blyg v mig, så jag vågade inte riktigt prata med dem eller ngt, hihi xD
Hade oxå jävla tur idag, engelska läraren va sjuk så vi gjorde inge presentation! Istället spenderade jag engelskan åt att mobba Hektor för hans mjukis och skjorta.. haha whatever xP Svenska provet var extremt lät och matten oxå! Yey! Nu ska jag inte skriva mer, nejdå, jag ska dra och käka pudding ;) da good day continues.
Men imorrn äre fredag! Jag hatar fredagar! I canät help it, I just hate 'em!



Fuck her gently >.<

Äh, vilket lat litet as jag är. Hade en jävla hög med läxor o göra, istället för att plugga satt jag och garavade åt fittiga peter pan jävlar *Åh, va fittig jag är! Hahahahaha, humör* och rumpnissar. Sen drogade jag Ozzy Osbourne oich försökte löära mig stava det (a). Sen tvingade mig mor min att byta lakanet som jag trodde att jag gjorde typ förra veckan, men tydligen var det verkligen, verkligen inte så. Gud, så interessant. Jag dör. Ni dör.

Nu ska ni få en till låt. Oj, vad glada ni blev nu. I think.
Ignorera lyricsen om du är en känslig lyssnare ;) 



Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att jag lyckas göra alla läxor jag borde gjort i sömnen. Vem vet?


Mama don't cry. I just wanna stay high...

Riktig kickass-låt! Höj volymen och sjung med! xD

I don't wanna stop - Ozzy Osbourne



I don't know what they're talking about
I'm making my own decisions
This thing that I found
Ain't gonna bring me down
I'm like a junkie without an addiction

Mama don't cry
I just wanna stay high
Like playing with danger or fear
Everybody's walking but nobody's talking
It looks a lot better from here

All my life I've been over the top
I don't know what I'm doing,
All I know is I don't wanna stop
All fired up, I'm gonna go till I drop
You're either in or in the way
Don't make me, I don't wanna stop

Why don't they ever listen to me?
It's just a one way conversation?
Nothing they say is gonna set me free
Don't need no mental masturbation

To many religions for only one god
I don't need another saviour
Don't try to change my mind
You know I'm one of a kind
Ain't gonna change my bad behavior



Holy shit..!

Blev ingen polska idag, jag och syrran gick dit men ingen var där, så jag blev skitsur. När vi satt på bussen tillbaka satte sig Julia bredvid en lite cp-ad gubbe som kollade på oss hela fucking tiden och stirrade varje gång Julia ens rörde sig, sa hon. Läskigt, tyckte jag. Han gick av samma hållplats som vi och efter ett tag märkte jag *han gick på andra sidan gatan* att han hade stannat och kollade rakt på mig. Skumt. Sen fortsatte han och gå, men ca. va femte sekunde stanna han upp lite snabbt och kollade på oss. Julia häll på att skita på sig, haha. Vi saktade ner och då saktade han oxå ner och det började bli rätt otrevligt. Sen svängde han dit vi skulle svänga, så vi fortsatte framåt. Då stanna han upp helt ochkollafde på oss så länge det gick. Såg ut som om han tveka ifall han skulle följa efter eller inte...

Gissa vem som sprang som in i h*lvete hela vägen hem sen?

O.o

Jusste, gubben. Efter att jag kicked his ass. Mwahaha... not.


Robert & jag.

Fan!
Idag skulle jag plugga. Hela dagen skulle jag plugga. Först skulle jag bara:

Duscha
Äta frukost
Kolla på teve bara lite grann
KOlla på bara lite filmer
Göra mig i ordning för ingenting i bara ngn timme eller två
Kolla på teve lite mer
Skita lite i Gimp...

och sen blev det inge plugg xD Och nu ska jag snart iväg te polskan, så whatever...
Men några najsiga bilder blev det iaf!



Puss och kram från Pattinson och mej :D


Bored as hell

Godmorgon sunshines! ♥
Idag är jag som sagt ledig, det var rätt skönt att sova ut... men resten av dagen blir nog jävligt tråkig!
Bara massa plugg, städning och så har jag polska i eftermidda oxå.. fy fan.
Hoppas verkligen jag lyckas hitta på ngt annat oxå xD  


Tänk om.

Ha-ha. Visade sig att munkarna var torra och äckliga. I win.

Idag har jag spenderat typ hela dagen på att leka pedagog, kuligt. Tycker ni inte att det skulle ha vart bra om man kunde välja vem man älskade? Man går fram till ngn och säger "ska vi älska *varandra alltså, mentalt*" och så är det så. Det skulle vara jävligt simpelt och najs. Men hur kul skulle det vara? Efentligen är nog allting bra som det är.

Hm hm.

Häpp.

Nähä. Det blev inga semlor iaf, för alla vill ha munkar och då måste jag också käka de. Jaja, okej, jag är inte bitter. Fan heller. Jag är nöjd. *Host jävlamunkjävlarmaddafucka host* Men eftersom "det är rea" imorrn så ska jag få min semla då.

?

Rea på gamla, uttorkade, ruttna semlor... ser man på.

Your tears don't fall, they crash around me

Hihi, jag bad Ellie M lyssna på den här låten och hon blev jätteskraj ^^ Mwahaha.
Men låten är faktiskt en massa bra. Och det var rätt länge sen jag la ut musik så nu är det
fantamej på tiden för en najsig låt, don't ya think? Imorgon har jag studiedag, vilket betyder
att man är ledig! Är inte så glad som man skulle kunna tro då, men ni vet inte varför!
Plus att jag har ionge att göra förutom att plugga mig ass off för de två proven, en
prestentation och en läsläxa som vi haver tills på torsdag. Är inte livet just lovelly?
JO, oftast. Men inte nu! Och vet ni varför? Nej, det gör ni inte.

Bullet For My Valentine - Tears don't fall



Och för er som gillar att förminska youtube klippen, ändra till 20 height istället för 25,
de har lite större klipp nu. Ett tips bara! ;D Pussar & kramar! Glöm inte att bli feta idag ♥


Fet och fel

Hej på er!
Idag är jag lite ledsen... det finns en sak som jag gör fel, väldigt fel, som jag borde göra på ett väldigt annat sätt. Men jag tror inte att jag vill det tillräckligt för att våga. Och det blir bara så fel. Förstår ni vad jag menar?

Men idag är det Fettis dagen, så jag ska vara glad! :D Men alla i familjen vill ha munkar, jag vill ha semla! För jag har typ aldrig ätit det, och det är inte bra alls! Inte alls! Hur ska man bli fet idag om man inte har semla? :(

Damn it.


TicTac Nutella.

Haha, ni som har Spotify, har ni hört TicTac reklamen där? Om inte, sätt på musik och uggla vi datan tills den kommer. Haha, nejdå, så spc är den inte, men seriöst? ;)

Igår var det Alla hjärtans sag och jag var med ett par skitsnygga tjejer på lite bio ;D Mwahaha. Tessie & Ellie M menar jag då. Filmen var faktist bra, lite förvirrande med en masa karaktärer, men riktigt bra skådisar var med. Egentligen en till av många idiotiska romanr´tisk komedier, men rätt fin ändå. Idag i skolan hände det not much, men det var en kul dag! På livskunskapen blev vi t.ex. för första jävla gången in history släppta i tid, eller lite innan t.om., bara för att vi var så värdelösa och garvade litet för mkt.Och jag hann med bussen! Yeah.

Nu ska jag göra klart lite engelska skit, för jag hinner aldrig med ngt i klassrummet, det är ngt spc med engelskan... man orkar aldrig göra ngt, men det är alltid kul. Haha, gotta love engelska ;) Sen ska jag knarka mackor, för för första gången på flera ljusår så har vi Nutella hemma. Och finns det ngt bättre än rostat med Nutella? Jo, Rostat vitt bröd med Nutella + Oboy. Och gissa vad jag sja käka nu? Ahh, life's sweet.


Godmorgon!
Idag är jag uppe med tuppen, eller skulle vara om jag hade en. Min mamma väckte mig när hon "smög" in i mitt rum och dampade lite presenter breve min säng. Jag fick lite alla hjärtansdag present av henne! Gölligt! Jag fick ngn random film och ett asfint halsband med ett hjärta! Najsigt :D

Nu håller jag på och stormar min garderob, jag hittar inga kläder att ha på mig idag! Känns som om man måste klä sig lite spc såhär dags. Eller så drara jag på mig samma kläder som jag hade igår bara. hehehehe.
Glad alla hjärtans dag! Glöm inte att mosa era älsklingar med skitfina paket :D Elr ngt!
Mosa dem iaf. Mwahaha. 


Avatar Joanna!

Jag nolifade runt på fejsbok lite idag och såg lite bilder på Avatar helt plötsligt! Eller litefolk med ännu mindre liv än mig *hehehehe* som slösade bort en massa energi på att göra sig själv till de dära. Skoj, tyckte jag och försökte också. Hur tycker ni att det blev? Va? Va? Vavavavava?




Syns det att jag aldrig sett filmen? ;)Först måla jag bara fejjan, men mina kläder va så "utmanande" så jag blev blå.Ngn som get it? :D

Va mer gjorde jag när jag ko,m hem? Jo, jag städade mitt rum OCH köket, bara för att mor min skulle bli glad när hon kom hem. Var hon det? Nej jävlar va missnöjd hon var för att jag borde ju ha slängt soporna oxå. Sooooorry.
Föräldrar asså! Pjuh.

Nu ska jag sova, tror jag. Fast först ska jag gråta lite över min tumme så att mor får skuldkänslor och köper mig en glass.

Jag är nog verkligen trött, vette fan vad jag skriver om. Puss pch godnatt på er. Dig oxå Tessie, om du ska med till bion imorgon så måste du upp innan 5 på eftermiddan iaf. Känns det som. Det blir en hard dag imorrn. Måte fråga om Jessica kan följa med te bion. Och lite sånt. Jaja, godnatt iaf. Sov sött och dröm om mig. Baaaara mig. O.o♥


R.I.P.

Hellu ♥
Idag hade jag en kulig dag i Kista med Ellie, men jag tappade bort min lila väska... R.I.P.
Hade inte så mkt spc i den, bara en tom *men fin!* plånbok, biobiljett, bussremsa och all min
smink O.o Haha, lyckat. Men mest saknar jag Den Lila Väskan, som Tessie nästan döpte den till
i somras... fina minnen med den! Menmen.

Nu ska jag käka lite, tror jag. Jag har varit väldigt onyttig när det gäller mat idag O.o Godis till frukost och McDonald's te lunch ;) Nu är det väl dags för ngt nyttigt... elr inte? Oh la la. La. La la.

Aj...

Godmorgon!
Inte så damn god för mig kanske, har en jävla träningsvärk, massa blåmärken och min tumme fäår nog besöka vårdcentralen ändå. Funderar på att följa med.

Idag har jag bara fortsatt att käka godis framför teven, men det tyckte jag var lite lame, så jag tog godiset till datan. Men snart måste jag nog börja vakna till ordentligt, så får jag "diskutera" med mor min angående min tumme som har gjort att typ hel min högerhand är ur funktion. Vilken muhahaha-tumme, visst? :D Kag kanske hamnar i rullstol! Damn Pontus och hans jävla svarta backe xD Men det var värt det! Puss!


Tummen & helg

Hm. Tummen som jag gjorde illa i Romme har svullnat upp och typ hoppas ur led eller jag vet inte... jättekonstig är den iaf.
Min mamma tyckte att vi skulle åka till sjukhuset med den, för hon tror den är bruten... Jag må vara lite borta ibland, men jag tror faktikt jag skulle ha märkt om jag bröt en tumme. Chill, det är borta imorgon ;) Hehehe, hoppas man ju.

Ellinor min vän, är smart hon, så hon kom på att vi skulle dra iväg till Kista imorgon, vi två. Vilket är en bra ide, right? Om jag har någr pengar alltså. men egentligen så bryr jag mig inte så mkt, kolla kläder är oxå najs, och jag hittar oftast inget iaf ;)
Och Ellie är alltid lika med en massa massa joy ^^ Sen på söndag är det alla hjärtans dag, planerna var att jag skulle få med mig lite folk för att se Valentines Day, filmen ya know?... Ellie L tycker att det är lite väl trgiskt eftersom hon som jag är singel på den heliga dagen ;) Ellinor M är lite osäker hon, och fler har jag ÄN inte hunnit fråga! Jessica & Tessie t.ex... ♥

Vad har ni för planer för helgen?
XoXo


Ops.


VARNING FÖR ÖVERDRIVET LÅNGT INLÄGG!


Idag var nog den bästa dagen i mitt liv O.o Så jävla kul jag hade i Romme.. .jag som tyckte att förra året var bra, det här äger det så jävla stenhårt xD vi samlades som sagt jättejättetidigt, jag råkade vakna 2 på morgonen ochtrodde klockan var redan 5... så jag stack till duschen och hade jättebråttom tills jag märkte att jag faila lite... äh, sen gick jag o la ig igen xD På bussen dit var det asboring, jag satt med Richard och det blev lite:

Jag: Sover du?
Richard: Nej, jag kan inte sova på bussar.
Jag: Varför inte då?
Richard: jag knai nte sova sittande...
...
Jag: men det ser ut som om du sov!
Richard: #¤%@!

Men jag stod ut! Sen åkte jag lift *tror jag lyckades inte ramla därifrån xD* med Hektor, My, Pontus, David, Richard. Richard åkte för första gången i sitt liv och jag för andra, så vi var asdåliga båda två ;) De andra var bra! Hektor hjälpte mig som fan igenom första backen, de andra fick oxå lugna mig lite då och då ;) Richard behövde dock inte lika mkt hjälp xD
Jag grät fan nästan av skräck och nu citerar jag igen..

Jag: Men jag kan inte.. kan inte.. men.. blablalba..
Pontus: Men du klarar det Joanna!
Hekor: Men ställ dig upp, lägg skidan här, andra där, tredje där, hundrade i malmö, räck mig din hand då! Så, nu, ploga! Ploga, Joanna... PLOGA!
Jag: AHHHHHH!

Men efter några backar s¨var jag skitbra! Men Hektor orkade inte med vårat tempo spc länge, inte David heller.Så Pontus fortsatte hjälpa mig att ta sig igenom all skit och My hjälpte Richard! Sen skröt de lite om hur duktiga vi båda "lärningar" var ;) Hehe (a). Jonas och Ebrima körde oxå med oss sen :) Jag kommer inte berätta om allt, för det skulle bli l¨ng! men jag säger bara att ankarliften elr va fan de heter var alltid en jävla utmaning för mig, Jons försökte lära mig att åka med dem, men jag släppte aldrig och följde med några meter för långt bort vilket slutade med.. well, några väääldigt få minuters uppehåll :) Hehehe. Så ramlade jag några gånger, men de här var de som var mest najs xD

1. När jag körde på Pontus och typ tog sönder hans rygg. Jag skämdes jä'ttemkt :( Fast han sa att det var lugnt. Och fortsatte att påminna mig om det där resten av dagen. -.-'
2. När jag ramlade i exakt samma ställe där jag fällde Pontus, fast jag gjorde ett jävla avanserat hopp, körde av "banan" och rakt i en gran! + att jag hamn under typ tvåhundra ton snö xD haha, ingen fattade hur i helvete jag lyckades med det där, men det tog ett tag innan de drog upp mig, mest för att jag garvade ... och fastna med skidan runt granen x) Men kul var det!
3. När Pontus fick en riktig jävla brilliant ide att tvinga oss att åka nerför en svart *svåraste* backen! Jag visste inte ens att det va en svart backe, jag bara körde! Det vargabska pålatt opch bra, men sen kom ett jävla stup... Pontus såg mig när jag åkte förbi och såg stupet, haha, han sa att han aldrig skulle glömma hur jag såg ut i fejjan när jag såg stupet ;) Jag hade asöppen mun, stirrade som en jävla idiot och well, såg ut som om jag gallskrek, fast jag höll käften ;) Ofc ramlade jag ganska snart, och t.o.m. de som åkte i ett lift ganska långt bort, så inte ens jag såg dem, märkte det och blev lite skraja ;) Jag ramlade typ framlänges, hamnade med min 55-kilo tunga kropp på min lilla lilla tumme, tappa skidan, fortsatte att åka på mage i en jävla fart kanske 10-20 meter... sen kom Pontus och såg ut som en rädd gädda och fråga om jag levede... jodå, men jag hade ont i tummen... nu är den svullen och konstig ;) Men jag kände mig modig iaf! Och fick höra det oxå, för att jag åkte alla backar utan att ens försöka bromsa, men det berodde kanske på att jag inte riktigt visste hur. ;) Och det är väl farten som är det bästa? :D Vägen hem var mkt roligare, hade askul med Pontus och My, lillkillen Gaston var oxå lite roligt irriterande ^^. Fast min mamma kunde inte skjutsa hem mig, så jag fick ta tåget -.-' poor me ;D Nu ska jag mysa lite framför teven med en massa godis från resan! Jävligt mkt som blev över... bara bra :D Puss♥

Jusste, en sak till... jag måste bara säga det, my friends äger ♥ Utan er skulle jag ha varit död :O Och då syftar jag på alla fall och sånt idag! xD


Att ta med.

Att ta med till Romme...

Utrustningslista

  • Varma vattenavvisande byxor och jacka Mammas sexy termobraller! :D Som får mig att se ut som en tomte med mega ass.
  • Tjock tröja*duh? askallt ju!*
  • 1-2 par vantar/handskar Mina nya vantar! Wiihaa!
  • Tjocka ulliga, svettiga strumpor x 1000
  • Mössa (eller två?)
  • Skidglasögon (om du har) Klart jag inte har! Skitläskigt att åka i sånna, jag ser tillräckligt sämst utan sånna jävlar i fejset :D
  • Torra kläder till hemresan (eller blöta?)
  • Egen skidutrustning och hjälm för er som har. Nej, det har jag inte, fuck off.
    En massa godis till bussresan xD
    Smink.. ifall det blir kladdigt medans man åker ;)

    Listan är kanske lite omgjord men whatever :D Nu ska jag packa klart lite snabbt, sen måste jag gå och läga mig (!) om jag ska upp imorgon. Klarar mig icke i shidbacen *skidbacken*utan åtta timmars sömn. Fy faen.

Goddag.

Tjululu.
Så jävla skön dag det har varit idag, tycker jag. Hade provet som alla tyckte var sååå himla enkelt och sååå himla lätt idag...haha, säger jag bara x) helvetes svårt. Men med en jävla massa tur tror jag iaf att jag har en chans till G iaf :D
Ka-ching! Efter skolan var jag kvar vid skåpen i typ en kvart, för det är jävligt svårt att sno på när man har skåp där jag har ;) Trångt och busigt :D Sen fick jag vänta ännu längre för att My är så extremt snabb när det gäller att samla sina grejor ;) Och sen stack vi te centrum med Jssica och Ellinor, träffade på Tessie & co, men Tessie var läskig, så vi drog :O
Så sprang vi på Nicki, My stannade kvar, och vi två drog... haha, och SEN stack jag hem x)

Imorgon åker skolan min *en del iaf* till Romme som jag inte har påpekat höga förväntningar! Hoppas det äger :D Men samlingstiden äger inte alls, vi ska samnlas kvart över 6 :( Buuhuu...

Ska nog sticka till Kallhälls snart och köpa lite godis till bussresan.. ;) Åt helvete med dieter, är det Romme så är det!
Haha.


Äh.

Arght, vilken förjävlig ångest jag får för att jag inte plugga ett jävla skit igår! Jag känner ju inte för det idag heller x) Men va fan, jag får väl wöörk my ass off. Imorgon är det sista dagen innan Romme, så jävla skönt att slippa skolan på fredag dårå. Men innan dess så måste jag ju plugga. Jag har ett jävla tråkigt liv, vet ni det? O.o
Äh, saknar old times. De typ två månader sen... äh. Äh.

Jag försov mig idag förresten! Glömde sätta på väckarklockan, idiot som jag är -.-' Drömde dock skitkonstiga drömmar, kunde inte släppa vissa av dem på hela dagen, jag var jävligt frånvarande alltså ^^ Typ att jag blev utskälld av mitt ex och blev helt ledsen och svårrt-att-förklara och sen att jag hånglade med folk jag aldrig skulle hånglat med på riktigt och ngn fota det för att bevisa att jag är en slampa och... haha, konstiga drömmar iaf -.-'
Men verkligheten då, den är tråkig... ÄH.


Fan.

Idag har jag pluggat my ass off inför provet på torsdag som jag inte kan ett skit av.

Damnit!


Romme

Hey there!
Tisdag idag, om ngn annan än bara jag har lyckats missa det ^^
Allmänt kul dag var det idag :D Hänfe inte spc mkt, mina nycklar blev "snodda" bara tre gånger
och kanske en smula mer garv än vanligt ^^ Aja, ganska najs dag iaf!
Imorrn blir det crappy onsdag, sen lite torsdag och sen är det fredag!!
och vad är det med det?
Jo, då ska det bli lite Romme med skolan! Woohooo!
Förra året ägde det, även om jag stoppa liften 3 gånger första gången, fick en
blåtira och körde in i en massa träd! Vem bryr sig, det ägde ♥
Och i år kommer det nog också bli skitbra! men jag är så dålig på skidor
att Stephi blev typ helt "oh crap" när jag sa att jag ska med. Och några
andra också xD Haha, vi får se vem jag väljer att trakasera i år O.o
 Kisses


Yes!

JAAAA!
Jag hittade Tommy-gun på youtube!! eller på Kisies blogg egentligen, men skit samma!
Kunde inte hitta den ngnstans förrut, så fort man skrev Royal Republic så kom All because
of you och ingenting annat! den låten är ju asbra, verkligen, men Tommy-gun är en av mina absolut
favoritlåtar! Så´jävla bra är den!!! ♥


Touch faith

Tjo!♥
Idag hade jag en ytterst mysig dag, med lite gympa, svenska och liknande! Jag upptäckte att jag har en väääldigt enorm talang i tant-sporten bandmiton *ellerhur i helvete det stavas*. Ung tant alltså! Ka-ching! Förrutom att jag var typ asseg i början och mitt lag förlora lite fram och tillbaka *notice: inte alltid!*Aja, stolt är jag iaf.

Nu ni! no way att ni ngnsin kommer att kunna gissa vad jag ska göra nu... jag ska nämligen ... *omg, omg ,omg..!!!*
vet inte riktigt hur jag ska säga det...

.
..
...

Jag ska plugga! Som vanligt...äh.
Nolifer, säger ni. Science prov och nästan hel säker IG säger jag ;D

Personal Jesus av Marilyn Manson säger jag också!


Don't tell me, tell my ghost.

Helt klart dagens låt.

Alias av In Flames



Kan inte så mkt om In Flames och det här är nog den enda låten jag ngnsin hört av dem :O
Ska kolla om jag kan hitta ngt mer smaskigt av dem, för om man ska dömma efter den här låten
så är de ju riktigt najs ;) Eller vad tycker ni? ;D


Dagens. Say whut?!

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: We are the Royals!! Alltså album av Royal Republic ♥
DAGENS KLÄDSEL: Mjukis, liiite, liiite för kort linne och tjocktröja ^^
DAGENS FRISYR: Hög tofs... som alltid... asså tofsen sitter högt upp på skallen, den är inte hög...
DAGENS LÅT: Arma God Damn Mother Fucking Geddon med Marilyn Manson xD
DAGENS PLANER: Plugga och käka glass ♥
DAGENS SAKNAD: Gamla goa tider
DAGENS DUMMASTE: Att jag förv'ntade mig att jag skulle kunna plugga hela dagen... HAHA!?
DAGENS MISSLYCKANDE: Att mamma kom på mig sno glass från kylen 1 på morgonen.... damnit!
DAGENS DROG: Linkin Park & Marilyn Manson... och glass!
DAGENS KÖP: Ingenting! Woohoo!
DAGENS GODIS: Räknas glass?
DAGENS HUMÖR: Löjligt glad xD 
DAGENS CITAT: ...let the mother fucker burn...BURN MOTHERFUCKER BURN!!!
DAGENS ROLIGASTE:
- Du borde inte ha så mkt... häng på de dära mjukisarna.
- Men tänk om jag får stånd då?!



Plugg

Godmorgon!
Sitter och drogar lite Marilyn Manson nu! Han är ju ett jävla musikgeni ♥ Visst håller ni med mig? ;D
Idag måste jag plugga tills min hjärna lägger av (vilket händer rätt snabbt, oftast) har science prov snart,
jag är skitoförberedd! Fattar allvarligt noll *snyft*. Så har jag franska OCH matteläxa! Puh! Det var skönt att klaga lite ;)
Men käkar jag glass till går det nog bättre! Plus så ska jag fortsätta lyssna på Marilyn Manson :D
Plugga är alltid lättare med musik för mig ^^

Jag kanske är så duktig att jag slipper plugga heeela dagen? Wow!

Va har ni för planer idag? ♥


Gimp! ♥

Hej, för hundrade gången idag!
Ni vet väl alla vad GIMP är? Annars är det ett bildprogram! Jag har trixat och fixat där hela kvällen och nu kan jag en hel del! Det är ju skitbra, det där! GIMP är nästan som Photoshop känns det som ^^ Jag lyckades få finnar och mörka ringar att frösvinna *plopp!* och göra mig själv både smalare och tjockare! Både är kul, för till slut märker man att orginalet är äöndå snyggast ;) Confidence, huh? Jag kanske visar lite bilder sen, så får ni se! :D De fina orginalen oxå, dah?


I can't keep going under

Melodi festivalen går idag. Yey?
Men klart som fan att man ska kolla. Annars får man inge tårta.


Jakan ♥

Godkväll!
Idag var jag i Jakans centrum med Ellie M! Kul hade vi! Hon köpte lite leggins här och lite leggins där... Jag köpte ingenting! Jag känner inte igen mig längre, jag klarar inte att äta en halv påse chips på ens två dagar och jag går till centrum med pengar i fickan och kommer tillbaka inte ett skit fattigare. Nästan iaf. Men min mamma var ute och shoppaade samtidigt, i Barkaby dock och hon köpte mig ett par mjukis och skor! Allt till idrotten dårå :) Trevligt! Då har man ngt att va glad över iaf ^^ Hon köpte skidvantar till Romme nästa fedag (!) och försökte få mig att bara äääälska dem, trots att jag tyckte de var bra ;) Blev lite såhära:

Hon: Visst är de fina?
Jag: Det är skidvantar, de behöver inte vara extremt snygga direkt.
Hon: Det är de inte heller ju!

Hm?

Sen satte jag på musik *hade hörlurar* lite diskret och lät henne fortsätta snacka medans jag nickade och höll med. Oförskämd jag är. Men en najs dag har det varit iaf :) Har inga planer till imorrn, men inte sitta hemma iaf. Hoppas jag! ♥

Förresten, nu känns det verkligen som om alla hjärtans dag är p åväg! Jag är besatt av den dagen ;D
!!!

Ps: Ni som bor i Järfälla... hur skulle det se ut utan Jakan? Så många fina minnen där ;D Korv snubben t.ex.!
Hahahaha xD


Well.

Tjululululu ♥
Jag tror jag är sjuk, bloggen lilla. Just nu har vi glass, en kaka, tårta och chips hemma och jag har inte ätit upp ngt av det än O.o knappt smakat chipsen. Soooo not Joanna style! O.o
Imorgon ska jag shoppa med min vän Ellinor ♥. Men jag kanske bara ska kolla, vem vet... funderar på att lägga resten av min månadspeng på Bluefox hemsidan :) va tycker ni?
Beror nog på om jag får pengar imorrn! Eller om jag hittar ngt snyggt ♥

Men nu ska jag fan ta mig tvinga i mig lite tårta, Elr ngt. Puss på er.


Klant.

Har ni märkt att det är slltid smågrejer som irriterar mest? Minns ni t.ex. att jag glömde mina nycklar i skåpet igår?
Såhär gick det till efteråt:

H : Var är dina nycklar, Joanna?
Jag : *kollar i fickan* CRAP!
Sen går jag till skolan för att hämta de vart den som hitta dem än la de.
K : Du glömde diona nycklar, förresten!
Jag : Därför jag är här, ya know.
K : Varför gjorde du det?
He : *kommer in* Du glömde dina nycklar!
Sen stack jag. Nästa dag.
P: Hallå, vet du att du glömde dina nycklar igår? Varför gjorde du det?

WTF? Hur kan man fråga varför jag glömde mina nycklar? Inte att jag gör det med flit direkt.
Och måste man påminna varedna jävla minut att jag är en jävla klantarsle xD
Jag gör det varannan dag, så de borde get used to it? Eh.


Romantic.

Sorry för att jag uppdatera så mkt igår, just couldn't help myself!
Idag gick jag runt med ett plåster på lillfigret, mys! Men sen sluta det klibba och ramla av.
That's life!
Har inga större planer för idag, kanske träffa en vän till mig och sedan käka chips och kaka O.o

Två minuter sen på msn btw!

Han - Asså vi behöver inte strula ? *angående att vi skulle träffas*
Jag - Vrf skulle vi då träffas?
Han - Asså jag drev?

Yes, jag är romantisk av mig.

Puss.


Lite kul. Nja.

Hej! ♥
Hur har er dag varit? Min dag var bra, inget över det vanliga dock! Lite kul hade jag lite då och då, på engelskan rasterna (dah) och idrotten ;) Vi hade handboll och när vi skulle spela matcher så sög vi så jävla fucking hårt att man bara kunde garva xD Och jag var den värsta jävla målvakten evaaa *ever* xP Efter skolan gjorde jag ingenting som vanligt ^^ Mys! men nu ska jag baka kolakakor och sen göra läxor medans jag käkar kakorna jag bakat ... Trevligt man kan ha, va?

Va? Va? Va? Va?!


Förresten, jag glömde mina nycklar i s¨kåpet för första gången i år :D det var länge sen. Det är lite av en klassiker av mig, saknat det. Hanna elr ngn hittade dem iaf ^^ Snällt! ♥


Well.

Yes, håller äntligen på att blondera håret nu ^^ Fick skriva under en asalång lista på allt jag skulle göra för att få det av mamma innan, lista innehöll bland annat: plocka disken, komma hem innan 7 varje kväll, sova 8 h varje natt, ha megasuperasbra betyg, vara snäll mot min syster *the hardest part* och mamma och aldrig mer vilja färga -.-' så jag får glömma slingorna, men bättre det här än ingenting alls? Antar jag, för det betyder oxå att jag får gå runt med utväxt som fan -.-' Menmen! Nu måste jag dra och städa rummet dårå... Life's hard, huh? Men jag slipper känna mig som en snorunge bara för att jag förde ett jävla liv för det där med håret. Jag får ju jobba för det iaf. Ka-ching..?

Puss


Just another day

Ursäkta?
Jag som ville ha hjälp med att välja färg på slingorna så får jag en röst på verje färg? tack?
Nej, jag skoja ;) Najs att ni kommenterar xD Idag i skolan var det lite småtråkigt, inget spc hände.
Lite tråkigt med sånna dagar. Men bättre än om det var en massa ashemska händelser
iställe, right? ^^ Resten av dagaen ska jag storchilla O.o Hehehe.
Börjar läskigt tidigt imorrn och måste förberedda mig på det genom att göra ingenting :D
Förutom att kanske fixa blonderingen? Hm.


Here we go again.

Hej ^^
Hur mår ni? Jag mår fint, hade en ganska okej dag i skolan, på Mentor brithing sa Ms. krft att skolsysystern ville se mig. Jag gick ner och fick vänta i kö i en timme innan jag fick komma in i fem minuter, haha... x) Men jag missa hela matten typ, så jag var helnöjd xP Det hände inte mkt mer sen, efter skolan gick jag till centrum en sväng med Jessica och Tessie ♥ Jag köpte lite småskit: kajalpenna, hårband, vantar och blondering! Känner mig lite fjortis... Tur att man ska finfina blåa slingor till :) Om min mamma låter mig alltså, once again xD Jag vet att ni bara äääälskar när jag snackar min hårfärg eller bluefox.se! :D Menmen, here I go again ;)


Vilken färg är snyggast? :O
HT_Atlantic_Blue

1. Atlantic Blue

HT_Midnight_Blue

2. Midnight blue

HT_Turquose

Turqouse?


RSS 2.0