Politiska drömmar

Första dagen av choice har jag bakom mig. Not bad, not bad. De enda i gruppen jag kände var Adam och Jessica, men vad gör det. Vi spelade något jag vill kalla frisbee golf, jag tänker inte ens låtsas att jag är säker på stavningen, men det var väldigt roligt, även fast vi var löjligt dåliga. Resten av eftermiddagen spenderade jag sedan på stranden med Jessica :3 

Hm. 

Igår då. Skulle inte skriva en dagboksinlägg såsom detta normalt, men min fantasi räcker inte långt. Igår, ja. Igår var det morsdag, sepnderade alla mina pengar på en present till mor. Jag tror hon blev glad :) 

På kvällen kastade jag ägg och ketchup på min systers dörr, och skrev ett lömskt meddelande med rött läppstift, som skulle föreställa blod kanske.. när jag gick och la mig sen drömde jag mardrömmar om att elaka politiker utklädda till en massa Darth Vaders mosade Percy Weasley från Harry Potter och vred av hans huvud, medans Julia spelade in politikernas röst med sin egen, där hon sa att jag ska sluta knäcka knogarna. Min mamma säger att det är för att jag hade skuldkänslor för att jag hade "äggat", som Jessica säger, Julias dörr. Det tror jag inte.

Vilket som, så vaknade jag väldigt trött, därför ska jag lägga mig tidigt ikväll, men också för att jag har överdrivet mycket tid nu när jag inte har några mer läxor och vet inte vad jag ska göra av denna plötsliga flöde av fritid. Det känns som om jag slösar tid om jag sitter och läser eller tittar på tv... får hitta på en massa nya hobbies till i sommar, så att jag överlever. 

Och med detta lite tråkiga inlägg önskar jag er en god natt och överdrivet söta drömmar om små kanniner eller vad ni nu vill. Godnatt :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0