"I'm free... I recommend this feeling."

Det finns en sak jag har glömt att nämna för Er, mina få läsare, aka Jessica + stalkers. När jag var i Polen gick jag och min familj och kollade på bio en kväll. Vi såg Sala Samobojcow, som kan översättas till Suicide Roome eler Hall of Suicides. Filmen var så klart polsk och jag skämms när jag säger att mina förväntningar inte var skyhöga. Jag är en av töntarna som tar den säkra vägen och ser för det mesta amerikanska filmer, men den här filmen var verkligen something. Det är verkligen beklagligt att den inte visas i Sverige. Har letat fram en trailer med engelsk text, engelskan är ite alltid perfekt tho, men vad ska man göra. Nothing to loose av Billy Talent är ju med i filmen, om någon knasig inte uppskattar filmen så är det där väl något ändå?



Fick bra kritik denna film i polska tidningar och jag väljer att lite på dem, då de sågade Justin Bieber Never say never 3D totalt, lägsta betyg och hårda ord.


Kommentarer
zobar skrev:

Jag själv gillar filmen (Suicide room) så om du har facebook joina gruppen som vill att (Suicide room) blir släpt i Sverige och utomlands.



Vi tänkte sammla lite folk sen skicka länken till film skaparen och fråga om dem kan släpa den här på DVD/Bluray.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0