Och däääär gick solen upp

Jag råkade just dricka vatten med olja i... sånt händer, right? Jätteäckligt iaf. Varför i helvete har jag sånt på mitt rum?

Bortsätt från den lilla olyckan är jag på gott humör idag, thank you very much. Jag spenderade det mesta av min vakna tid idag tillsammans med Jessica, vi kollade på filmen Nowhere boy, var på ett café som luktade rå fisk, gick ut därifrån precis lagom till ett oväder och jag kom hem lika blöt som om jag hade hoppat in i sjön. Men det gör ingenting! För man blir så skuttig av regn. Den får en att vilja rulla runt och och nynna på någon passande låt. Med Singing in the rain som det mest självklarar valet då då.

...

Vet ni vad? Ska jag vara ärlig så har jag suttit och försökt skriva något vettigt i ett par timmar för länge nu. Jag  är nog en fantasilös liten jävel ändå. Låt oss skylla på att klockan är 3 på morgonen? Speciellt när jag tittar på senast tagna bilder på webcam lite sådär lagom objektivt så tror jag att min hjärna försöker meddela att det är dags att sova. Dessa skriker "trött" för fasiken!

I present to you..

*trumvirvel*

Bilder tagna aldelles för sent på natten




Hostar-lite-och-ser-cool-ut-i-min-mössa-som-man-inte-ser-är-rosa-på-denna-bild-men-det-är-den-pose



Såhär mycket hatar jag att sova >.< Fast inte egntligen. Nomnomnom sömn<3



Mhm.




Eller så är det bara jag som tar skumma foton som en ursäkt till mina lama inlägg. Men nog har jag en cool kaktus, lite cred på det? Fint.
 
Godnatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0