Skadebeteénde








Så. Syftet med dessa bilder är att visa upp min illa skadade näsa :c
Syns inte så bra dock, kan bero på det överdrivet starka ljuset :3
Vad gör man inte för att få lite jämnare hy :D

Poängen är att jag har skrubbat bort lite hud från näsan, eller hur man nu ska säga det så det låter mindre dramatiskt. Det var ju beklagligt. Som jag tror Jessica sa, så borde man slänga alla farliga saker ur mitt hus ( i mitt fall är socker och handdukar farliga saker), så som jag skadar mig på sistone :c T.ex. så måste jag byta strumpor lite oftare nu, pga blodfläckar från sår på mina ben :c

Aja, nu ska jag sluta klaga på mitt liv som en liten fjortis, idag var ju trots allt rätt trevlig! Jag umgicks med Joanna S och Jessica, inte så illa alltså :3 Joanna tyckte att vi var kul som klagade på allt och alla så mycket :3

 


Kommentarer
simone skrev:

Sköna foton :d

2011-06-18 | 13:35:53
Blogg: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0