Fetknopp

Titta vad jag fick skickat till mig idag!
Dessa foton var tagna när jag och min syster var och hälsade på vår pappa i Polen.
Det var han som tog de också och titta så fint det blev :3
Väldigt gulligt ställe vi var på också, det är vid en liten liten sjö som alltid har en underlig färg.
Det ska tydligen bero på att stället där sjön befinner sig var förrut en gruva med mineraler som färgar vattnet turkost. Om ni vill tro på det eller inte är upp till er :3










Tre är ett bra antal på bilder btw. Två förklarar inte tillräckligt mycket och vid fyra tröttnar man.
Plus så hittade jag inte många särskilt smickrande foton på mig av de jag fick skickade till mig.
Det kanske beror på hur sjukt mycket godis och onyttigheter jag proppade i mig under tiden vi var där. Helt galet.

Med detta säger jag godnatt. Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0