Dygna med Harry Potter

Hej folks.
Nu har det varit sommarlov i sisådär en vecka gissar jag på. Låter jag gnällig och otacksam om jag säger att den veckan sög? Den sög i alla fall. Mest pga mig (!) då jag är väldigt opepp på att göra någonting överhuvudtaget. Förrutom att vända på dygnet tyvärr. Idag tänker jag vara vaken hela dygnet tho, sen lägga mig tidigt imorgon. Vill inte slösa hela sommaren på att sova. Hur pass opepp jag än är >.<

Jag ska sluta uttråka er med mitt eviga gnäll. Ni får det ni hungrar över i hemlighet istället, massa söta små färgglada bilder, så ni slipper trötta ut era ögon med något så avskyvärt som text.

Anyhow.

Såhär ser jag ut när jag "dygnar" (God damnit I hate that word..) Jag försökte att ta foto på mig själv medans jag ligger i sängen i urringat linne och samtidigt ser proffsig ut. Resultatet är följande kolossalt intelektuella bilder på en liten skit som käkar Harry Potter och Fenixorden. Boken.
OMNOMNOMNOM.








Nu är ni säkert nyfikna vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna! Listor är min grej så nu listar jag det.


• Jag cyklade vilse i Järvafältet.

• Min mamma inskaffade en ny kaffebryggare. Jag kan glatt meddela att den är en smula mer awesome än den förra vi hade (som jag tog sönder btw :c)

• Umgicks en smula med både Jessica och Adam.

• Var även i Stkhlm med Maria och Ellinor.

Förrutom det har mina dagar varit fyllda med sorg över det beklagliga vädret, samt ångest, då jag vaknar upp allt senare varje dag. Fy fan.

Och visst minns ni de gamla goa kossorna?

...

Men så fint, tar fram dem igen då. Sommaren hittills får...

*trumvirvel-trots-att-ni-redan-ser-kossorna...*

 

2 kossor av 6! Låt oss hoppas att bätttre tider är på väg.

Ack, nu glömde jag nästan...

För er som var lite osäkra på den punkten..
My är bäst!

Varsågod, My.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0