"Simply nothing more to give"

God kväll!
Jag börjar märka en irriterande ovana från min sida att uppdatera bloggen på kvällen. Men på morgonen har jag ju ingenting att skriva om! Förrutom typ vad jag drömde om. Och jag drömmer en förfärlig massa detaljerade drömmar sen sommarlovet började. Jag tror det har något att göra med att jag inte blir brutalt uppväckt av min väckarklocka och därmed kommer jag ihåg drömmarna bättre Inatt drömde jag t.ex. att jag var Harry Potter och hade sex med Sirius. Vilken nörd jag är :c Men nog kan Sirius sina saker ^^

Nu tänker jag dock inte störa er mer. Imorgon måste jag upp tidigt! Inte egentligen tho, det enda jag ska göra är att hämta pappa från flygplatsen klockan 9 på kvällen, men så sent som jag vaknar på sistone så är det ju nästan tidigt >.< 

Bara en sista sak innan jag återgår till mitt nördande framför någon Harry Potter bok. Var det någon som såg Metallica på 1:an idag? Jag kolla inte från början till slut, men visst lät de bra (y) Jag gillar Metallica, om jag nu ska säga onödiga saker. De är bra att lyssna på när man är deppig, vissa låtar i alla fall. Typ Fade to black. Eller covern Die my darling :3 Om man är mer arg-depp. Som jag brukar vara.

Aight, I've run out of unnecessary stuff to say. Sov sött ♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0