3 anledningar till att vara en glad Joanna idag

(Visst vill ni höra lite possitivt bullshit för en gångs skull?)

• På måndag, vilket är imorgon ser jag nu, får vi besök av ingen mindre än min pappa! Det är jag faktiskt massa glad över. Även fast det var kanske två månader sen jag såg honom sist. Vilket är väldigt lite i min värld.

• Inte för att tjata eller så, vilket jag gör, helt klart, men faktum är att nu på fredag så blir jag 15 år. Då blir man automatiskt awesome (y).

• Jag börjar gilla mitt hår nu. Helt utan förvarning. Me shocked too.




...

Vad är det för meningslöst jag har sysslat med idag, frågar ni. Jo, idag stekade jag runt halva dagen i morgonrock, utan det minsta aning att det närmar sig 30 grader där ute. Men sånt skiter jag fullständigt i. Det är aldrig för varmt för att jag ska skippa min fluffiga morgonrock<3



Munk i fluffig morgonrock

Min kväll var inte illa heller, thanks for asking. Jag spenderade några timmar med Jessica och hennes (min!) uppblåsbara haj Bobby på stranden. Haj<3

I alla fall, så gick vi och badade vi tre då. Nog var det roligt, men vattnet var äckligt kallt. Jag satt mest på Uppblåsbara Hajen Bobby och lät Jessica dra oss runt i vattnet. Rättvisst? JA.

...

Anyhow...

Godnatt vajre sötnöt som läser min värdelösa blogg.

Mer foton tagna 2am, JAA.






Jag ringer inte egentligen. Phones creep me out tbh.

Jävla töntigt inlägg. Natti!


Kommentarer
Jessica :D skrev:

Good for you att du gillar ditt hår...som jag icke kan säga du gör för mitt! Drar i det för att rädda ditt eget skinn...oh my xD

2011-07-04 | 00:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0