Kossa award

-Hej Joanna, vad tyckte du om filmen?

Jag tyckte om den massor! Jag skrattade mycket, grät lite.. dels då själva filmen var slut, eftersom ja. Det är ju galet sorgligt att det hela är över nu. Som Jessica säger, ett kapitel av vårt liv slutade där. Sorgligt som sagt :c



Nu skulle jag gärna hålla på och kommentera varje lilla sekund av filmen, men då kanske jag råkar spoila för någon? Naej, nu ska vi inte låtsas att jag har läsare. Men, bara ifall att, så delar jag med mig av andra händelser från idag, som inte hade något att göra med filmen alls. Aight.

• En interessant sak var att Jessica klädde sig nästan likadant som jag, med slips och tröja och skjorta och allt. Ingenting vi hade planerat heller, vilket var awesome!
• Idag använde jag mig av en fotoautomat för att ta kort till mitt ID. Korten blev galet hemska. FML. 
• Det var massa krångel med datorn i kassan innan bion, vilket resulterade i att djungelns lagar gällde och de delade ut tomma biljetter till de som var närmast. Sedan fick man hitta någon bra plats själv. Jag, Jessica och Ellinor fick väldigt bra platser dock och var glada och nöjda (y)

För att sumera det hela, väldigt bra film, sedd med väldigt fina människor. Även då filmen knappast kan mäta sig med boken (självklart inte) så får filmen 6 av 6 kossor från mig :D Ohyeah.



Nu ska jag sitta uppe till 4 på morgonen, läsa och dricka grönt te. Fancy man kan vara :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0