Sponge Bob

En av de mest stressfyllda veckorna jag har upplevt i åttan börjar gå mot sitt slut. Bra fan! Har just spenderat 8 timmar på en essay till engelskan, underbar slöseri på liv. Slöseri är det, eftersom det jag skriver om är bullshit. Jag klankar ner på elever som stressar i skolan i en sista minuten essay klockan ett på natten. Ah, the irony. Oh well, min hjärna känns som en vattenfylld svamp just nu, inget vettigt kommer ur sånna vet ni. Därmed avslutar jag denna samling av bullshit. Men först en note till Jessica... Jag verkar faktiskt ha hela 4 trogna följare så.. vad säger du nu då? ;) Nånting med stil du suger, jag vet :(

Kommentarer
Jessica skrev:

hmm..i don't think so :D jag är en och sedan så säger vi att någon av våra vänner kollar upp din blogg (hheh,) någon random människa och du själv ;) yeah! :D

2011-04-08 | 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0