Hur man slösar tio minuter av sitt liv.

Whoop, jag skriver igen. Ifall ni inte såg det.. Oh well, vad gjorde jag idag. Jag halsade hostmedicin. Det gör en glad. Det som inte gör mig glad är den här bloggskiten. Den gör mig arg. Varför bloggar jag? I'm going gay. Vad mer? Jag skulle kunna berätta om den enorma postern jag släpade hem idag. Eller vad jag har inplanerat på lördag. Eller om att jag ska resa bort om ett par dagar. Eller att jag är wonder woman. Men det gör jag inte, det är ni inte värda. Vilket lämnar mig med ingenting. Jag har ingenting att skriva här. Men istället för att klaga som en liten bitch på bloggtorka tänker jag bara avsluta här. Grattisduharjustslösatbortfemminuteravdittliv.

Kommentarer
Jessica :D skrev:

Haha, du? Jag tror att Jessica skulle passa bättre in i den sista meningen ;) caazzzzzzzhing :D

2011-04-05 | 23:31:21
Joanna skrev:

men Jessica, jag kan väl inte hjälpa att du är besatt av mig? :$ ;)<3

2011-04-08 | 01:50:58
Blogg: http://joannajoanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0