Nutellaaaaa

Helly people!
Rätt okey dag idag ya know. Ganska kul på alla lektioner, jag, Nicki och Jessica skippade lunchen och stack till Lidl och köpte Nutella som vi åt upp innan vi ens kom fram till skolan :) Vi åt alla med samma sked, så nu har vi praktiskt sett hånglat, som Nicki påpekade. Not exactly how I imagined it, but well well... ;)

Vad mer då. Ida Xing lyckades knäppa upp min bh utanpå tröjan! Skills! (<--- sounds real wrong) Sten har kommit på världens bästa *sämsta* sätt att tjäna pengar på, som jag vill ha mycket mycket procent av och jag fick Mvg på engelska, och jag är så. Jävla. Glad. ;) Efter skolan träffade jag och Jessica på Joanna S :D Super! Det som var kul var att hon tog en väg hon aldrig brukar ta annars och Jessica följde mig lite längre än hon brukar göra, och då möttes vi :D Ganska sjukt, men trevligt som fan!
Aja. I helgen har jag typ inga planer... eller jo kanske. Men äh. Damn I hate guys.
So!

Annan grej. Mitt hår behöver akutklippning. Även om det är rätt kort. Jag vill ha kortare! Så om jag lyckas övertala mor min *hoppas fan..* så blir det lite klippning i helgen också.

Weeii!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0