Småskit

Visst är det skumt hur småskit kan få en att känna sig så bra? :D Har varit litelite pyttelite depp på några dagar, eller ja, typ dampat ganska lätt, var till och med lite dryg mot My idag, eller jaa, kändes lite som det :O Inte okej alls för i helvete, om hela min värld skulle gå under, fortfarande inte okej att vara det minsta dryg mot My ;O Inte bra alltså, men nog om det! Men småskit gör en glad alltså, som att köpa ny hårspray och hårmousse *även om hårsprayen luktar toa haha!*, få lite trevliga sms från folk osm inte är det minsta dryga, eller att jag och Julia råkade säga "Asshole" exakt samtidigt och båda med Canada brytning, ehehe. Då är man cool. :D

Idag har inte mycket hänt, min och Jessicas operation går frammåt säger vi och Jonas E ritade ett nazist tecken på min hand :@ BBläh, fick inte bort det heller och fick måla över med eyeliner :O Skum människa alltså. -.-' Imorgon börjar jag sent som fan, vilket är super. Så ska man ta lite skolfoton igen, och jaa, det var typ det. Talala.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0