Nöff

Okey, lite roligare grejer än iförra inlägget nu!
Idag i skolan behövde jag typ inte göra nånting alls, har inte ens rört en penna typ :3 Vi hade lite snabb mentorbriefing eller hur det stavas, sen drog vitill ungdomsmottagningen (jag har en massa massa kondomer nu :D) och missade hela matten och typ hela franska! Sen lunch, so gjorde vi presentationer, vi var lite halvbra, nästan ingen kunde läsa vad jag hade skrivit, inklusive mig själv xD Sen läste vi massor på svenskan och musik var rätt okej. Efter skolan åkte jag buss med Jessica och Sten, riktigt kul faktiskt, fast en del akward moments kan man säga xD Sen köpte jag och Jessica en massa klubbor och solade oss och snackade en bra stund :3 Mys!

Nu borde jag nog plugga en massa.. speciellt svenska, matte och so... ska nog bara göra lite av de två första idag, är så. damn. trött. <--- intresseklubben antacknar så det brinner.

Aja ni får ha det gött i guess :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0