Life sucks.

Hey folks!
Just nu borde jag sitta och plugga matte, men I'm stuck och min hjärna är trög. Plus så har jag slagit sönder mig penna ehe. Så ja, too much for me to handle ;) (a) Så jag bloggar lite smått istället!

Idag vart det en helt okej dag! Jag och Lillinor var i Jakan och kollade lite grejer. Min fina H&M kille var inte och jobbade, fy fan. Vi kollade lite kläder, framförallt killkläder i barnavdelningar! Daaamn, vad snygga tröjor man kan hitta där ;) Jag blir alltid skitirriterad när killavdelningar har en massa snygga grejer i massa olika färger, bandmotiv som Kiss och AC/DC, medans tjejavdelningen är bara hannah montanna tröjor och fluffiga grejer i lila och rosa. Usch fy fan. Jag köpte en killtröja för typ 60 spänn iallafall. Vilket fynd ;) Och det blir fler så fort jag får tag på mer pengar haha. Så ja, vi skuttade alltså runt i Jakan några timmar, sen åkte jag hem, pluggade lite och umgicks lite med familjen min och just nu sitter jag och lyssnar på Rise Against. Håhå va mys!

Okey, då vet ni det. Tillbaka till mattehelvetet -.-'



And that's how I feel about that :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0