Life still sucks :D

Hey people!
No reason to deny, jag var så jävla pissed idag. Så. Jävla Pissed. Ursäktar mig inte, vissa människor skulle behöva riktigt jävla mycket spö, de får nöja sig med att jag är pissed en dag. Nästan vänligt av mig... eh, ingen uppskattning får man...

Men, dagen blev bra ändå! Skolan var för det mesta... blääh. Efter skolan var jag i jakan en sekund med Ellie och Jessica, sen stack jag och den sistnämnda hem till henne och plugga ^^ Eller jaa, mest kolla vi på serier och googla aborted f nånting. Men lite plugg hann vi med! Och så blev jag så mycket gladare, Jessica ist en riktig lyckopill ;) Jusste, så gick min mobil sönder också! Härligt. Kan inte messa eller ringa :( Och just då får man sms som mest såklart. Inte bra.

Aja helvete. Imorgon är det fredag, sen helg baby!!! Myyycket bra, behövs lite vila härborta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0