Inlägg på begäran ;)

Howdie people!
Liiiite länge sen var det jag skrev, men vad ska man göra. Listar lite av det mest minnesvärda de senaste dagarna dock!

1. Det var höstlunken igår... ganska trevligt, man gick lite med trevligt folk och ja, vi överlevde!
2. Jag och My blev utskällda av Pontus på telefon... Fy fan säger jag bara. Det läskigaste jag varit med om xD 
3. Jag har fått MVG- i franskabrevet. Helvte stoltare går nog inte ^^

Eh... det är det jag kommer ihåg.
Idag då! Skoldagen gick ganska snabbt och lugnt, roligaste var *suprice sup-fucking-rice* idrott, man fick göra ungefär vad fan man ville, haha. Jagm, Ida-Xing, Jessica och Rebecka körde en konstig grej, det var en boll som var fäst med ett snöre i en stolpe så skulle man slå den med ett tennisracket. Haha, Jessica fick bollen på sig ungefär 1006487 gånger x) Efter skolan stack jag med Jessica till centrum, vi köpte lite presenter till Maria S, som fyller förresten fyller år idag, stort grattis! H&M killen var och jobbade också, daaaamn den där killen är en av det vackraste som finns <3 Köpte en deo n'r han var i kassan och asså... ahh, han är så söt. Söt söt söt<3

Sen var jag och Jessie på bibblan också, drack varm choklad och läste tidningar från BR ;) Stora flickor är vi! Satt på trotoaren och snakade ett bra tag vid LÄdersättra också. Riktigt skönt var det, vet inte riktigt varför, men jag mår alltid så bra efter att riktigt snackatr med henne, även om det inte är om något speciellt xP Bwhaha :3

Aja, långt inlägg blev det...  Aja superb dag har det varit. Är fortfarande förjävligt förkyld, vill bara att skiten ska försvinna fan xD Så ni vet!


Haha slunpade bild igen och... eh sådär blev det :)



Ser ut som om jag har jävla Harry Potter ärr i pannan haha.

Aja, ha det super people ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0