Åt helvete med sd.

Idag när jag vaknade på morgonen blev jag nästan förvånad att mitt hus, och världen överhuvudtaget, är fortfarande kvar och allt är ungefär som vanligt :O Alltså, hur fan gick det till att SD kom in i riksdagen? Förrut trodde jag att det enda de ville var att minska invandringen i Sverige, enligt mig illa nog. Men tydligen:

*Är de också emot abortion
*De vill inte att homosexuella ska ha någon rätt till att adoptera
* De vill att man ska bli straffmyndig när man är 12, och att det ska vara lagligt att fästa en eh.. grej på 12:åringar, som gör det möjligt att spåra de...Ifall de gjort något fel alltså. Men asså come on! Om jag bara kollar på sexorna i vår skola, de når en inte ens till axlarna. Ska de vara straffmyndiga och grejer?
*De vill att man ska ta bort hemspråksundervisning. Big NO-NO på alla jävla sätt.

Enligt mig är de bara farligt omoderna... JA, det är okej med invandrare (mer än så, Sverige skulle stå still utan invandrare..), inget jävla fel på att vara homosexuell och för i helvete, det här är bara så jävla löjligt.

Jag bara hatar tanken att det är dels Sverigedemokraterna som bestämmer över mig nu. Eller landet jag lever i iallafall. Nu har vi både kommunister och rasister i vår riksdag! Tur att min generation får rösta nästa val. Då jävlar har sd ingen chans alls. Hoppas jag verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0