Lördag

Hey!
Det här är mitt 410:de inlägg, woah så interessant. Idag var det en prima dag, imorse kom Hamayon hit en stund, det var väl great (Y) Sen pluggade jag med Jessica, eller ja, det blev lite nja med det, vi gjorde annat kul istället! Men det var riktigt skönt! Vad ska man mer säga? Eh, jag hade kul idag. Jessica is ON FIRE. Jessica tror att jag är kär med det är jag INTE *lalala*. Jag ska på BFMV *yeeey* och... Jessica är fin :$

Nu ska vi dra nån riktigt skön dänga! <--- ala Bollnäsmartin typ, ehe!


It's not so much the pain
It's more the actual knife
Pretending, the picture is perfect
I cut myself to sleep
I close my eyes for a second
And meet a fragile soul
I scream to hide that I'm lonely
The echo calls my name

Ohlala, älskar lyricsen :)



Imorgon är det söndag, woah. Jag måste verkligen plugga, vilket jag får lust att spy all over över. Så om någon är ledig imorgon. KOntakta mig på alla sätt ni kan. Save me from this shit, ey!


Har ni sett Google startsidan idag btw? RIP John Lennon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0