Kebab & softis... yeah!

Hey folk!
Första dagen på höstlovet har vart lyckad, om ni undrar! Imorse hade jag utvecklingssamtal, det var blööö så tråkigt. 15 minuter av mitt liv rakt i helvete. Fast tydligen stör jag science lektionerna. Höhö potatismos.

Efter det åkte jag hem och bara dog i ett par timmar, dåligt med sömn på sistone vet ni! Sen åt jag kebab med Jessica, för första gången i hela mitt liv :O Sjukt! Men gott var det, och riktigt trevligt hemma hos Jessica som vanligt :D Jag tycker synd om alla som inte har haft chansen att lära känna henne här i världen, stackars människor :'( Jag lider med de </3.

Sen åkte jag direkt därifrån till Jakan, träffade Richard på bussen, sen gick vi och hämtade Pontus, så körde vi softis *nån jävla pistol, men man dör inte av att man skjuter dårå, gör bara ont och man får sår och blåmärkenxD* i skogen nånstans. Sjukt kul faktiskt, fast jag pricka inte så mycket :( Själv fick jag massa på mig, men det var faktiskt kul. Porriga gubbar är de båda, porrigare än jag nästan. Nästan.
Aja.. Porr.

Imorgon ska jag shoppa lite med mor min, skor behöver jag! Sen ska jag hem till Lea med lite folk, vi ska ha lite partaj :D Jättenajs! Och sen tar mina planer för höstlovet slut. Måndag tror jag ska jag åka till Ellinors stuga i Dalarna med henne <33333 Great ju. Men tills dess är jag ledig, så boka mig folk. Huset är ganska empty på föräldrar hela helgen också så yeah.. fuckin' great (;

Yeah. Nu är det så. Ja. Eh. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0