Helgen min. Så länge.

Hey folks!
Okey, lite snabbt.

Fredags: Var en hemsk dag. Helt okej tills livskunskapen, Ms Urabano, alltså läraren, pratade med oss om andra världkriget och hur judar blev behandlade, eller snarare torterade.. nej men asså. Jag kom ut ur klassrummet efter lektionen och bara grät, jag kommer inte ihåg när jag senast hade gråtit så mycket. Jag lugnade ner mig lite sen, men allting kändes ändå så himla hemskt, och jag började gråta lite sådär random igen. Men man kan inte göra något åt det som hade hänt innan man ens var född, antar jag. Förrutom att komma ihåg och låta aldrig något liknande hända igen...

Lite positivare då. Efter skolan åkte jag hem till Ellinor M och där sov jag över<3 Det var riktigt kul :') Speciellt med tanke på hur länge sen det var vi verkligen umgicks, så det var great! (Y)

Men nu. Nu ska jag göra nånting, vet inte riktigt vad. Eh, see ya tomarrow...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0