Life is goooood.

Imorgon ska jag och mamma skaffa min biljett till BFMV.
Jag har inga läxor till imorgon.
Jag tror att min tillfälliga "jag-är-så-fet" grej har gått över lite... ynkliga värld >:@ Heh.
Jag ska kanske få en gitarr (y)

Allting är för bra! jag blir stressad! Det är just nu som allting brukar gå åt helvete haha :D




Så stressad är jag!

Jusste, innan jag glömmer! Igår fyllde My år! Hurra Hurra Hurra! Grattis min fina mupp, du är det underbaraste och sötaste som någonsin existerat! Du är som en lillesyster för mig, en som man jämt är rädd att hon ska skadas hehe. That's you! I love you man, du är så fin med andra ord!

En annan underbar person fyllde år igår, och det tycker jag också ska nämnas! Grattis till Samsam!

Eh, vad var det mer igår. Jag hade världens längsta dag, slutade skolan 4, sen drog för att laga gitarren, vilket sket sig, för den var för sönder, haha. Men kanske kanske ska jag få en ny :D Kaaanske. Liten chans. Men kaaanske. Sen bokade jag och mor tid hos optikern. Bläääaah. Sen hade jag polska, handlade kanelbullar (kanelbulledagen, hallå) och pizza. Sen kom jag hem och var helt jävla död. Det är jag nu också, fan, så ni får ursäkta om jag går och lägger mig nu, eller snart. Puss piss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0