Kattiga ögon

Hey people!
Idag var en bra dag. I skolan var det okey, jag hade sovit jävligt lite (för att vara mig ehe) så jag var dödstrött. Fick sova lite i Jessicas knä första rasten, så det var bra >: D Resten av dagen var ganska lugn och så! Efter skolan gick jag på synundersökning med mor min, snubben tyckte inte att jag behöver starkare linser, men jag hade tydligen skavsår på ögonen :s Hehe tydligen för att jag spenderar för mycket tid framför datan och byter linser för sällan (a) Ojda. Iaf, så droppade han någon rolig vätsa i mina ögon, så för några sekunder såg jag helt gult O: Sen blev mina ögonvitor (heter det verkligen så...) helt nyongula och.. ja. Creepy!

Sen drog jag och mamma till musikaffären och köpte min underbara gitarr :'D Ahh., överlycklig är jag (L) Den har använts flitigt idag, försökte plugga men det gick inte så bra. Aja, jag är kär iaf!

Polskan skippade jag idag dock. För att.. blö. Och synundersökningen tog ändå så jävla lång tid.

Aja, nu ska jag sova. Och byta linser och lalala, skavsåren ska bort xD Även om jag inte känner skiten eller något. Well well. Pöss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0