I'm back!

Hey there.
Nu har man inte bloggat ett piss på ett tag men jahaja. Tänker inte berätta om varenda skit som hände, lite kort om helgen hittills bara. Igår sov alla *nästan* tjejer i åttan över i skolan, it was awesome! Det dåliga var att man knappt sov, men vad gör det (y) plus så tog de alla våra mobiler så på morgonen hade jag fem lite arga sms från en viss person hamayon, men vi träffades idag också och det var ju kul (y).
Resten av dagen skulle jag plugga och städa men det gick åt helvete. Man ser knappt golvet i mitt rum och jag har så mycket grejs på sängen så jag vet inte var jag ska sova xD Imorgon ska jag hem till Jessica om ni undrar, vi ska kolla på Eclipse, för vi är de sista i hela världen som inte sett den än höhö. Så blir det nog lite pluggande och skit med henne också :) Och hemma. Eh, jävla skolhelvete :( Blöt jävla puss på er då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0