Idag Igår Imorgon

Hey!
Idag har jag pluggat lite, inget farligt. Så var jag och schoppade lite snabbt med mor min.
Jag behövde akut kläder nämligen.. eller fan, det gör jag fortfarande. Jag hade ett par jeans (plus ett par jeansleggins), en kjol, typ en tjocktröja... med toppar är det lite bättre! Men vi köpte det mest akuta iaf, jeans! Vi gick igenom varenda butik i var-vi-nu-var, jag började få jävlig ångest (får det alltid när jag provar kläder och omringas av starkt ljus och hundra speglar... you get it. Damn you media.) Till sist tittade vi i Carlings, där hittade vi sjuktbilliga jeans (200 spänn!) som var way snyggare än alla andra 500-1000 kr jeans jag provat. Helt okej är de :3 Jävlogt typiskt att jag kollar i Carlings sist. Fast det är där de har mest azzum stuff (Y)

Igår var Jessica här btw! Vi bakade och kollade på typ halva Titanic för mer hann vi inte, var tvungen att lämna filmen xp Men det var riktigt najs! Förrutom att vi missuppfatta lite receptet haha, och våra kakor blev jättesalta ;)
 
Imorgon är det skola igen... shoot me, hang me, burn me and rape my aches. Helvete vad jag inte pallar. Verkligen. Fan. Efter skolan ska jag umgås med mor min igen, hehe. Vi ska typ boka tid hos optikern (ska skaffa brilloooor baby) och fixa stränger i min gitarr, som är... eh, riktigt jävla sönder. Inte jag som rev loss de, absolut inte... :$ Sen har jag polska! Åh va roligt...wait.. naa it's not. Fuck måndagar. Hard.

Fast jag kanske lyckas köpa några bandtröjor imorgon... and that makes Joanna happy enaught to smile like a peddo.

Well, det var allt. Ha en bra kväll fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0