Gah.

Awmigad nyår är så jävla knas. Aja är trött som fan, ska lägga mig och skita i det här tills imorgon. Mhm mh, känns skönt ♥
Vilket betyder sjukt mycket att göra imorgon. Vad ska man göra -.-'
Btw, de har öppnat en second hand butik i Jakan :D Me love! Jag, Maria & Ellinor var där igår, det var jävla awesome helt enkelt xD Hatar mig själv för att jag inte köpte en jääätteawesome kavaj. Och den är säkert borta nu xD Men vad ska man göra..

Idag var jag med Jessica, attacerade jäveln fan när jag såg henne, hon har ju vart borta en vecka D: Men kul hade vi! Kollade lite youtube... och drack te.. och cola.. hehe, lättroade är vi.

Anyways, vad ska jag göra imorgon. KOmmer antagligen vara dödstrött, eftersom mit element har börjat låta på sistone och det gör mig lite.. mörkrädd. Höll mig vaken hela natten förrigår :( Damndamndamn.

Anywho, nu ska jag sova. Ha det bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0