Merry Xmas

Firts of all, god jul alla! Hoppas ni har fått mycket fint :')

Och för att ni ska catch up lite.. förrigår var jag hemma hos Maria tillsammans med Tessie, snackade mest om nyår :) Jävla trevligt ^^

Igår, städade jag hela jävla dagen. Jobbig dag, men ack så fint det blev :') Vi köpte julgran också, klädde den jättefint :'D Pyntade tv:n, dörren och några växter vi har där hemma också ^^ Mycket vackert med andra ord.

Så idag. Första delen av dagen, städade jag mer.. yeah.. Gjorde massa mat, mest bakade med systern. Sen åkte vi alla tre för att hämta upp min pappa från Arlanda. Som jag förresten inte har träffat sen påsk, heh. Vi fick vänta minst 1,5 h. Roligt värre ;) När vi äntligen kom hem hade vi inte ens börjat med att laga middan, och när vi skulle öppna paketen var klockan redan typ halv 9 xp Men jääättefina julklappar fick jag :'D En bok som verkar jävligt najs faktiskt, nån ansiktsmask *för "oljig hy" thanks a lot fan xD*, haha hemnycklar, tappade bort mina för hundra år sen xD, sen en skiva av The Black Keys, aldrig hört talas om de tidigare, men de är faktiskt rätt trevliga att lyssna på :') Blir nog inget favoritband, men ändå skön musik på nåt sätt. Och de allra bästa presenten, en converse ryggsäck, exakt en sån som jag har velat ha i en jääävla lång tid *yey xD*, Ozzy Osbournes platta Scream :DDDDDDD, och hans självbiografi :D Speciellt på den sista blev jag sjukt glad ^^  Så ni vet.

Så det var in julafton lite kort xD Lite mycket städning och matlagning, och sittande i bilen och Arlanda, men det var awesome. Så yey ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0