Partaaaayy

Så. Idag.
Födelsedagsfest hos Jessica :D Ah, så jävla kul! Sådär i efterhand mår jag bara så jävla bra. Vi körde lite alá sanning eller konka, vad man tycker om varandra och så. Det var en riktigt..egoboost så att säga. Men that's just me being emotional (Hej Jessica.) ;) Iaf great time, great time.

Efter detta fenomen gick jag hem till Tessie och vi planerade lite inför min nyårsfest (eller Tessies och Marias fest hemma hos mig, haha) jag tror det blir så jävla great. Längtar som in i helvete.

Och sådär fint på slutet. Grattis igen Jessica, du är världens vackraste, du har inte den minsta aning hur lycklig du gör mig. Du betyder mest :)<3



Hahah. WHOOP.


Kommentarer
Jessica :D skrev:

hahah, why that picture? xD Men du betyder mer<33

2010-12-12 | 20:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0