Random

Hey folks!
Idag har man inte gjort mycket, åkte till Stinsen & stan med mamma & Julia och det var väl trevligt! Jag köpte dock ingenting, även om jag har 800 kr att schoppa för denna månad! Känns great, men jag lyckas aldrig hitta något jag gillar när jag har pengar, hehe. Min inspiration är på topp när jag har gjort slut på alla pengar xD.

Menmen, jag googlar lite för inspiration och sen blir det skitbra! Intresseklubben antecknar haha.

Annars då. Det tog mig typ tre timmar att skriva denna inlägg. Jag har gjort slut på 400ml hårsprey sen jag kilppte håret. Alltså en månad. Haha, innan jag klippte mig hörde jag att kort hår är billigt och tar mindre tid att fixa på morgonen. My ass. Men det är det värt! Jag borde lägga mig nu, blä. 8:an är jobbig. Typ det! Puss :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0