Torsdag/Fredag

Goddagens folks
Idag vaknade jag sjukt tidigt, vilket är bra med tanke på att skolan börjar skitsnart. Men jag har vart skittrött hela dagen. Igen. Eh.. Iallafall, idag skulle jag åka med min mamma till Jakan och skaffa ett bankomatkort åt mig. Bättre sent än aldrig. Men tydligen så måste man ha båda föräldrarnas underskrift för att få ett kort nu. Great. Just great. Annars kan man ju alltid förfalska I guess...

Mycket mer än så har jag inte gjort, låg hemma och läste en massa, var ute med Tesie en snabbis också mot kvällen, men sen fick jag sån jävla helvetes mensvärk att jag var tvungen att gå hem. Helvete hoppas skiten är över imorn. Så nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv. Riktigt jävla najs faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0