Torsdag

Hej folks!
Idag vart man i skolan, vad trodde ni. Helt okej var det, började sent som fan och ja. Engelska sööög, på matten fick vi vöärldens bästa placering, jag sitter med My, bakom Pontus och min bänk är precis bredvid Jessica! Alla tummar upp. Science satt jag med My & Ponta, också najsigt. Sen bara franska och hem. :D Fick 5 spänn av Jessica idag för att jag inte rörde My på hela dagen :p Mycket bra att veta... Det som var sämt idag var att jag harblivit förkyld, det är ju lagom helerious. Speciellt om jag ska träffa Mr. 16år-solbränd-muskler som fan-snygg imorgon. Theheh så ni vet var ni har mig ;))))) Pusss


Kommentarer
Anonym skrev:

du får visa en bild på hnm ;)

2010-08-19 | 21:47:37
Blogg: http://ellima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0