Some onödig fakta

Hey!
Idag satt jag inne och kolla på massa film, först grät man lite till Harry Potter femman, sorgligatse filmen av alla 6 ju :'( Sen såg jag Pocahontas för första gången i mitt liv and I loved it, men tvåan asså... fy fan vilken massa skit. Cp pocahontas valde en annan kille istället för John Smith och jag blev skitdur ;( Och han kämpa inte ens för att få henne tillbaka, bara typ aha, ha ett bra liv hejdå. Det liknar fan mer en reality show än någon disney film ;) Nån thriller såg jag också med Julia, inte spc läskig dock. Julia tyckte att "ingenting hände", vilket jag håller med om, förrutom att hela U.S.A.s befolkning dog och antagligen resten av världen också?! ;O Aja, hehe, nu ska jag kolla på LLion King på polska tills jag däckar, vilket kommer ta ett tag för jag sov halva dagen idag. Galet skönt att kunna sova för en gångs skull, jag måste börja gå upp tidigare och vända  tillbaka dygnet, couse let's face it, skolan börjar fan snart... fast jag längtar helt ärligt lite. heh, ha det gött iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0