Skolfoton balalal

Hellu people!
Lite kort om dagen, så har jag haft skola i hur många timmar som helst, sen köpte jag pudding & choklad, tog bussen tillsammans med Jessica ponken och diskuterade mycket livsnödvändiga saker! Dagens höjdpunkt var att dra till centrum på SO:n och snacka med lite crazy wannabe politiker och mobba sverigedemokraterna.

Imorgon då, då är det skolfoto! Fab! Älskar faktiskt att ta skolfoton, alla är så fina, man slipper en del av vissa lektioner, sen kan man se rolig ut på korten och sen klaga ihjäl sig på hur ful man blev ;D Fast individuella är lite läbbiga när man ska le mot en jävla kamera som någon fjolla :O Men lite kul ändå I guess! Nu vet jag att ni är jätteinteresserade av vad jag ska ha på mig imorgon and I shall go for.. någon band T-shirt och jeans skulle jag tro xD Eller så anstränger jag mig kanske liiiite mer. Kanske :) Oh la la liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0