Pudding

Hey folks!
Vafan, är det verkligen fredag idag? Veckan gick riktigt jävla snabbt...jag minns att förra året var det lite av ett helvete att komma tillbaka till skolan, jag ville ha sommar ;) Men nu gick det riktigt smooth. Naturligt :D Idag var det en helt okej dag, svenska, science, livskunskap, lunch & engelska, vad ska man säga. Måste bara säga att det går riktigt underbara tjejor i min klass, man är inte ensam en sekund xD Efter skolan gick jag och köpte pudding i Lild med Jessica,vilket är faktiskt big deal, såg fram emot det sen igår då jag fick fem spänn av Julia, tog med en sked till skolan t.o.m. ;) Pudding är bra<3

Efter det skulle en snubbe komma hit (Mr.16 år-snygg-solbränd-muuuskler eller vad jag kalla han xD xD) men min mamma var hemma så vi stack till stranden istället. Ganska mys faktiskt, förrutom alla myror. Aja, helt bra dag då (; Nu ska jag vara en snäll flicka för en gångs skull och läsa eller göra läxor eller något annat bra :) Kisses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0