Let's burn the school

Okey, då var första skoldagen avklarat. Får lust att skjuta mig själv eller något när jag tänker på att det är bara första dagen av alla det här året. Det har varit otroligt tråkigt. Verkligen nog det tråkigaste jag varit med om på ett tag. Två timmar i sträck snackade mr.Bryant om allt och ingenting. Vi fick våra platser och tydligen ska vi sitta sådär alla lektioner, hela läsåret. Va fan liksom?! Kan inte säga att jag är skitnöjd med platserna direkt. Men skulle vara helt okej om jag satt där en lektion. Inte alla! Fan asså.

Har lite damp just nu, två timmar av skolan tog kål på mig, haha. Lyssnar på Bullet for my valentine, de är så bra när man är arg, man mår bättre direkt ;) Senare idag ska jag till bibblan med mor och skaffa ett bibliotekskort. Har redan tappat bort tre på typ ett år hehe. Fyra om man räknar med skolans. NU ska jag droga lite mer kaffe och se om det kanske väcker mig lite. XoXo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0