Lalala. la

Hey folks!
Idag kom klasslistorna! Alltså vilka klasser vi ska gå i nästa år. Fast halva världen vet typ redan. Jag kom i 8c, är ganska nöjd, fick rätt bra schema och mentorer, men framförallt kom jag med Jessica, My, Ellie L, Ponta & Lea! Great som fan! Fast synd att man inte kom med vissa... och kom med vissa andra haha... men aja varför oroa sig i förväg! :) Idag har jag haft en riktig mena dag, käkat choklad & piller, storstädat och tagoit ett lååångt bad. Plus så har mobilen ringt jämt, facebook och msn vart också ganska högljutt, massa mail hela tiden, mest angående klasserna ;O Man känner sig nästan populär! Men bara nästan, för egentligen är jag opopulär och allmänt hatad :) Bara så ni vet.

Iaf. Imorgon blir det en kul dag, för då kommer några av världens finaste tjejer hem till mig! Blir lite sleepover också ;) Mycket mycket kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0