...

Congratulations till mig, jag lyckades ta sönder min andra datamus den här månaden last night! ( Jag käde att jag borde markera att det var en datamus som gick sönder, blev lite missförstånd när jag sa fatt min mus än sönder förrut :)) Fast förra gången fick jag iaf liv i den... efter ett bra tag & med hjälp av en hårfön! Iallafall! Ellinor M sötnosen har kommit hem från Tunisien nu, vi ska träffas imorn för jag har knappt träffat henne hela sommaren, bara för att hon är bortrest så mycket :(<3 Men imorgon då jävlar kommer hon hit ;D

Lite snabbt om idag då, blev väckt klockan 11 *läs:skittidigt* av att min mamma ringde till både min mobil och hemtelefonen för att säga att det regnar typ? Well thanx for that. Sen har jag halvsovit framför datan och kollat på film hela dagen, ehehe. Vad ska man göra när vädret är skit liksom? Jusste, så skickade jag anmälan till gitarr, so.. yey. Om två - tre år kanske jag börjar spela ;) Wihoo, alltid nåt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0