Busdrivers suck

Hey people!
Vampires suck var nog den roligaste filmen jag sett på.. länge iaf! Jag lästre nyss någon slags recention av den, där tjejen skrev att hon tyckte att den inte hade någon handling. Sant, men det var nog det jag gillade mest, den var helt utan någon mening och handling, ingenting hängde ihop och det blev bara galnare för det xD Jag garvade så jag grät! Riktigt jävla sevärd enligt mig alltså ;)

Dock var vägen till bion lite av ett helvete... jag kom till stationen (där jag skulle träffa Lillinor) lite för tidigt, men då ringer hon och säger att tåget kommer halv, alltså efter att vår buss har gått. Så vi bestämmer oss att jag tar bussen från Jakan och hon går på i Barkaby. När jag gick på bussen var busschauffören jävligt bitchig och sa att jag messade fel grej (hade smsbiljett) och att jag måste gå av. Så jag fick lite panik, men jag tog tåget till Barkaby och så skulle jag gå på samma buss i Barkaby istället, haha. Men de ville han inte släppa in oss heller och skrek och dampa, och jag förlorade typ 60 spänn på onödiga biljetter :@ Inte okej! Men sen kom en annan bus och den chauffören släppte på oss direkt. Bra det iaf... och att Lillinors pappa skjutsade oss tillbaka sen. (:


Kommentarer
Anonym skrev:

såg den oxo me pappa o simon hahaha roliigaaste filmen! :P

2010-08-22 | 21:15:06
Blogg: http://ellima.blogg.se/
Anonym skrev:

såg den oxo me pappa o simon hahaha roliigaaste filmen! :P

2010-08-22 | 21:19:28
Blogg: http://ellima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0