Leka med håret är det enda rätta när man har tråkigt.

Hey people!
Idag har jag haft en förjävligt seg dag, satt bara hemma och kom på lite nya sätt att styla håret, har stylat på samma sätt i typ två veckor nu, måste ha lite omväxling, haha ;) Såhär ser jag ut idag iaf!



Samma jävla T-shirt jag alltid har, allt hår sönder-plattat och sönder-sprayat för att det ska ligga åt samma håll + lite backslick på andra sidan med en liten diskret rosett, lite starkare make up än de senaste dagarna (har saknat att ha massa eyeliner överallt), två klockor & armband på samma handled (för att se lite rik ut*) och MCR svettarmband på andra! Plus lite fjortisput med läpparna och hjärta med händerna och voila!

* Att ena klockan och armbandet är presenter och att den andra är gammal, billig och sönder är en helt annan grej... ;)

Fy fan, nästa gång jag får lite pengar måste jag köpa en massa hårinpackningar och värmeskydd, mitt hår är verkligen slitet och risigt nu x) Tur att kameran är lika risig, så det inte syns.

Nu vet jag inte riktigt under vilken kategori jag ska sätta denna inlägg, vill inte sätta under "vardag", som jag gör typ med 99% av alla inlägg, haha. Så jag lägger in en låt så får det bli musik! Ehe.

Den här låten är jävla underbar, tror jag skrivit det förrut, men älskar att lyssna på Bullet For My Valentine, speciellt när jag är arg eller ledsen eller annat skit ;) All damp bara rinner bort då. Iallafall, denna låt är en massa bra, älskar den viskande rösten, speciellt i början när han sjunger "Am I going insane". Haha, jag får rysningar. Ni som inte gillar långa intron, spola fram till 1:15 ungefär.

Bullet For My Valentine - Your Betrayal 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0