Trevligt värre ♥

Ahh, hundra grader idag :D har gått runt i shorts och linne hela dagen, jättemysigt ♥
Aja, igår sov jag hos Ellie, väldigt najs. Vi har en tradition att alltid gå vilse när vi är där, det gjorde vi nu också ;) Fast hennes pappa fick åka och hämta oss efter flera timmar, för vi var helt lost xD. fast vi hittade ett jättefint ställe med en massa jättefina pojkar (a). Vi tog en massa kort också, om Ellie pallar skicka några så visar jag dem! När jag kom hem skulle jag egentligen vart med Jonas E, men det var tydigen "för varmt" för han för att ses O.o. Pfft.
Aja, men då träffade jag Jessica istället :D Och det var hur trevligt som helst ;) Varmt och roligt! Vi kom på världens, universums bästa fucking ide :). Nu måste jag plugga dock, vi har tre fucking läxor till på måndag, jag hann inte göra de tidigare i helgen för jag vart upptagen. Och imorgon ska jag träffa Jonas, om det inte är för varmt igen.. och Alex, om någon av oss ens pallar.  Mys mys ;) Ha det gött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0