Ojdå

Nu har jag inte bloggat på ett litet tag och jag ber om ursäkt till alla drabbade. Aja. Jag var lite upptagen i helgen, på fredagen var jag, My, Ellie L & Pontus på skoldiscot xD Haha, det var ingen där och ännu mer lame än vad man hade förväntat sigi början. Sen kom Becca och Ellie M också, aja, blev roligare till slut! Speciellt när det var typ bara jag, My, Pontus & Richard kvar där i hela skolan så spruta vi typ cola överallt och var mogna ;) Sen åkte jag till a friend of mine och sov över, mycket mycket trevligt var det!

Hann dock bara sova typ 4 timmar och var smått trött när jag kom hem, kändemig lite sjuk och så. Jag låg i sängen hava dagen, men sen träffade jag Tesie på kvällen. Hon blev sjukt läskig på slutet, hade jävla random blick och ville bita mig i halsen... O.o haha, sket nästan på mig nä'r hon typ bet ihjäl mig? Det är beviset att

TWILIGHT AND SHIT IS FUCKING BAD FOR YOU AND EVERYONE AROUND YOU!!!

 Ehe. När jag kom hem så tänkte jag iaf blogga lite, men då gick strömmen i typ hela Kallhäll -.-'
Aja. Idag har jag varit duktig och städat, nu ska jag åka till Viksjö och hjälpa mamma att handla ;D Sen typ plugga. Åh, vilket lov jag har :D xD Puss på er♥

Haha, en låt jag kan inte få av hjärnan x) Spola till 18 ungefär. slår vad om att ingen av er ngnsin hört den... heh

Europe - Final countdown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0