Najsigt.

Tjululu xD
Fy fan vilket väder idag :D det kanske regnar och skit, men 20+! Hoppas på liknande på Åland! fast helst liiite varmare och sol, dårå (a). Idag har jag haft en trevlig dag, träffade Jonas E, som sov över hos sin kompis typ 10 meter från mig. Haha, kan vinka till han från köket. Vi gick ut en liten stund, bara för att det var så varmt och najs ^^. men det började regna så vi gick in till mig och då var det ännu roligare xD. Verkligen väldigt trevligt ♥. Aja, sedan ringde Ellinor M och frågade om jag skulle följa med hem till henne hos hennes pappa im orgon. Så kan vi gå vilse ;D Hah, hur kan man motstå... Resten av tha day ska jag nog plugga lite, sjukt att vi ska ha så mycket läxor precis innan sommarlovet. Aja, måste man så måste man. Tänkte kanske dra ut och cykla en väng också, ta vara på värmen. Ha det bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0