Lite snabbt sådär

Hey!
Jag har nyss kommit hem från typ skolan rockband "uppvisning" elller vad man ska kalla det :S Ingen kunde följa med mig så jag gick dit lite lonelly xD Men vad gör man inte för sina kompisar? ;D Haha, joke, jag gjorde det mest för mig själv och ångrar mig inte för jag bara älskar dem xD Lite sjukt mycket! Men så är de sjukt sjukt bra också :) Varende låt var jättebra, så framförde de bra också ^^. Så hade vi kul på fikapausen och så :) Eheh.

Aja, idag *måste bara skryta av mig lite, förlåt...* fick jag mvg på engelska uppgiften och en drös komplimanger :D Skitnöjd är jag. Och skitjobbig, kan inte sluta skryta :( Well well. Fick också en räkning på nästan 3000 spänn, så funderar jag lite på hur det kunde ha gått till. Tydligen har jag skrivit flera flera tusen sms den här månaden och ingen av dem var gratis? -.- damnit. Aja, inte interessant xD

Imorgon ska jag sova över hos Ellinor M, hon fyllde 14 för ett tag sen *grattis måste jag säga :D* och nu ska hon fira hos sin pappa och jag följer mer ofc ;D Hehe, trevligt värre ^^

Sista grej, så tycker jag att jag har haft min design lite väl länge och det börjar bli tråkigt :( Haham hela min blogg är tråkig, men kanske dags att byta design iaf xD vad tycker ni? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0