Jävligt onödigt

Tja!
Idag gjorde jag inte mkt :D Men det var typ najs ändå. Sådär slappt. Kollade PÅ Harry POtter en massa. :) Minns när jag brukade spola tillbaka en scen där han tar av tröjan typ 24/7. Hahaha, nörd som jag var xD xD Okej, för mkt info..?

Ellinor M frågade om jag kunde följa med henne till Kista imorgon, och klart jag vill :D Behöver typ några nya jeans. Eftersom alla har hål, haha. Och kanske lite fler skosnören? ;D

Aja, va fan. Bara så ni vet var ni hittar mig :)


Är vi snygga eller är vi snygga? ;)




Den här låten är asbra :D Älskar hennes röst, Evanescence är verkligen sjukt bra. Och deras videon är så jävla awesome. haha, tråkig jag är. Men bra är dem iaf.

Evanescence-Bring me to life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0