Idag

Hey
Förlåt för dålig uppdatering, anledningen är att jag är lat och så har jag inte mycket att skriva om. Aja, idag skulle vi ha sports day på Bollindervallen med skolan, men det var så fult väder att vi fick gå hem ;D Skittrevligt :D Sen gick Ellinor M hem till mig och sen:

Drog vi till Kallhälls pizzeria med Färnam
Var där i någon timme
Färnam gick hem
Vi gick direkt till Jessica och hämtade henne, hennes bror och Nicki som var där
Gick tillbaka och hämtade Färnam
Gick runt och hade rätt trevligt :D
Färnam ringde Viggo
Vi tappa bort Jessica & de
Vi (Jag, Ellie & Färnam) mötte upp Viggo
Vi gick tillbaka till Jessica och dem'

Aja, ungefär så var min dag. Så fick jag ett sms att Jonas E har kommit tillbaka från USA, mycket trevligt :D♥
Well well, nu ska jag bara ligga och halvsova, för jag är lite trött och förkyld ;O Ha det så bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0