Engelska skit

Hey!
Talala, jag är äntligen klar med engelskan, trodde aldrig jag skulle bli klar med skiten xD Owow, måste bara få skryta lite. Jag skrev fan 1683 ord tror jag :) Ihihi, jag är mycket glad över mig själv, jag tycker det blev helt okej. Aja, ingen bryr sig.

Idag var det en sån halvtråkig dag i skolan, fick lite damp på morgonen, inte bra. Jag slutade jättetidigt, men fick vänta på Jonas E i hundra år för att få tillbaka min värdefulla rosa bög scarf som jag inte kan leva utan. Så kom han, vi tog bussen tillsammans, och glömde bort scarfen båda två, så han tog hem den. Jävlar vad onödigt. Sen var det polska typ direkt, helvetes tråkigt. Träffade söta Tessie i någon timme eller två senare också (allt för att skjuta upp engelska skiten, haha) och Joans steped by för att lämna scarfen ;) Sen pluggade jag en massa. Pjuh. Det var min interessanta dag. och imorgon är det ledigt! Yey, nu kan jag sova, fan! Love it ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0